איך אפשר לגייס עובדים וירטואליים?

בשנים האחרונות הגיוס הווירטואלי התפתח מחידוש והכרחי עבור מגייסים ברחבי העולם. התהפוכות האחרונות בכלכלה העולמית ויכולתנו לנסוע ולהתכנס הפכו את הגיוס הווירטואלי לחשוב יותר ויותר לאסטרטגיית הגיוס של החברה. כאן אנו למדים מדוע חשוב לגיוס וירטואלי וכיצד חברות יכולות ליישם אותו על אסטרטגיית הגיוס שלהם.

כלים מתוחכמים יכולים לענות על שאלות המועמדים

לבדוק בקשות, לזהות מועמדים חזקים ממאגר גדול של מועמדים, ולקבוע תזמון אוטומטי לראיונות עבודה. מגייסים וירטואליים יכולים לשמש גם קישור בין מועמדים למעסיקים, פונקציה המבוצעת באופן מסורתי באופן ידני. עבור חברות רבות תהליך זה עומד לצד אסטרטגיות גיוס אחרות בארסנל שלהן, לא רק כדי להגיע למועמדים מרוחקים, אלא גם כדרך נוחה לסנן מועמדים ולערוך ראיונות פנים אל פנים. בקיצור, גיוס וירטואלי מתאר תהליך גיוס המתרחש מבלי לפגוש מועמדים באופן אישי. המגייסים מסתמכים על הטכנולוגיה כדי לערוך ראיונות וידאו, אירועים וירטואליים, סקרים ודירוגים כדי לדרג את מועמדיהם. בחלק מהמקרים, המועמדים מעדיפים ראיון וירטואלי על פני ראיון פנים אל פנים.

לא במפתיע

אירועי שכירה וירטואליים נוטים להיות זולים יותר ונגישים יותר למאגר מועמדים גדול יותר מאשר אירועים אישיים מסורתיים. הצעת אפשרויות פגישות וירטואליות לא רק משפרת את חוויית המועמדים, אלא גם מסייעת למגייסים לחסוך זמן. גיוס וירטואלי מאפשר למגייסים לנפות בין מועמדים נוספים במסגרת זמן קצרה יותר, והם יכולים לתמוך זה בזה בכלים מקוונים, תבניות הערכה ויישומים אוטומטיים.

גיוס וירטואלי יכול להפוך את תהליך הגיוס שלך בכך שהוא מאפשר לך לפקח ולגייס מועמדים מרחוק

גיוס וירטואלי לא רק מאפשר תהליך גיוס חסכוני ויעיל יותר, אלא גם מאפשר לך להרחיב את מאגר המועמדים שלך. הזמן הנוסף שתשקיעו מראש בגיוס וירטואלי וב- Onboarding ישתלם, ותהיו מאושרים יותר, מאורסים יותר ופרודוקטיביים בהמשך.

בניית תוכנית גיוס וירטואלית מקיפה לא רק תעזור להרחיב את בסיס העבודה המרוחק שלך

אלא גם תגדיל עובדים מאושרים ופרודוקטיביים יותר ואת ההצלחה העתידית של העסק שלך. השלבים הבאים להעסקת צוות חיצוני יעזרו לך להימנע מטעויות ולהבטיח שתקבל את ההתאמה המושלמת. כאשר אתה מגביר את העסקים שלך, מתכנן לשכור ולהעסיק מרחוק, ישנם כמה שיפורים בתהליך שאתה יכול להתחיל לעזור לך להעסיק אנשים שנשארים נאמנים לעסק שלך ולתרום חיוביים לטווח הארוך.

לדוגמה

שאלו את המועמדים כיצד הם יעזרו לחברה שלכם לנהל את תהליך הגיוס שלה כדי להרגיע את רוחם. זה יכול לתת להם את הדחיפה האחרונה להגיש מועמדות, במיוחד במקרה של חניכות וירטואליות כאשר הם לא יודעים למה לצפות. ראיונות חד פעמיים וכלי מיון אוטומטיים אחרים יכולים לעזור לחברות להעריך מועמדים ולהחליט אם הם רוצים להמשיך.

אם הם כבר עובדים וירטואליים, הם מבינים טוב יותר מה לחפש אצל עמית וירטואלי. כשמועמד רואה עובד וירטואלי אחר במהלך הראיון שלך, אתה מרגיש בבית, כי הוא יודע שהוא לא יהיה העובד הווירטואלי היחיד בצוות.

כשאתה מעסיק אנשים מרחוק

זה יכול להיות קשה לשפוט אם מועמד הוא הבחירה הנכונה מבלי להיפגש באופן אישי. אם העובדים הווירטואליים שלך אינם איתך במשרד, יכול להיות קשה לפקח על אופן עבודתם ולשמור על התפוקה שלהם. להלן שישה טיפים להעסקת עובדים וירטואליים שיעזרו לחברה שלך לממש את משימתה. על מנת למשוך את המועמדים הנכונים עליכם להתחיל בפרסומות עבודה מתחשבות. החיסרון הוא שאתה יכול להגביל את עצמך למועמדים מסוכנויות גיוס ונותני גיוס וירטואליים אם יש להם רשימה.

סרוק דרך מועמדים שיש להם את הכישורים האחרים בקורות החיים שלך שאתה מחפש

כדי לראות אם יש להם כישורים הניתנים להעברה שבהם אתה יכול להשתמש במקום עבודה מרוחק. במהלך הראיון, למשל, שאל באילו שעות אתה עובד עם עמיתים ברחבי אזורי זמן ומדינות לקוחות.

ייתכן שתצטרך לשנות את תיאור התפקיד שלך בעת ראיון עובדים מרוחקים

יתכן שיהיה צורך לעדכן את שאלות הראיון הסטנדרטיות שלך. צור רשימה הכוללת שאלות ספציפיות למועמדים אודות סביבות עבודה מרוחקות (בית, משרד, בית קפה וכו '), כגון כישוריהם בניהול זמן ומשימות וכיצד הם מתמודדים עם הימנעות מהסיחות דעת.

תן למועמדים את האדיבות לתקשורת ברורה ועקבית במהלך תהליך הגיוס הווירטואלי

עקבו אחריהם בזמן כדי לומר להם היכן הם עומדים בתהליך זה. במקום ראיון פנים אל פנים, אתה יכול לדבר עם מועמדים באמצעות וידאו צ'אט, כפי שהיית עושה בתהליך גיוס מרחוק.

בתחום הקמעונאות, חברות שרוצות למלא מקומות פנויים לא רק נהנות משוברים, ממחירי מכירה זמניים ומבצעים מיוחדים. תהליך הגיוס מרחוק הוא הרבה יותר מהיר ויעיל מנסיון הסוכנות לגיוס מרחוק.

מגייסים מגדירים עבודה מקצועית כמציאת מועמדים מוסמכים למשרה פנויה

עובד וירטואלי, המכונה גם עובד מרוחק, הוא מישהו שאתה שוכר כדי לספק שירות לך או לעסק שלך. זה ייתן לך גישה למאגר כישרונות עולמי גדול ולמצוא מישהו המותאם לצרכים שלך.

רוב החברות יפרסמו מודעות דרושים בלינקדאין או באנג'ל כדי למצוא מועמדים לתפקידי העובדים הווירטואליים שלהם. היא הפלטפורמה הנפוצה ביותר לגיוס עובדים וירטואליים.

מגפת ה- COVID 19 שינתה את אופן פעולתן של רוב החברות

הרבה יותר מועמדים מגויסים, מתקבלים לעבודה, נלקחים על הסיפון ונפגשים באופן אישי מאי פעם. עם הופעתן של סביבות עבודה מרוחקות והמגפה, חברות חוות שינויים עצומים באופן הגיוס והניהול של עובדים. מנהלים ומנהלי משאבי אנוש מפתחים פתרונות יצירתיים לבעיות גיוס עובדים, מבטיחים פרודוקטיביות עובדים ומטפחים תרבות ארגונית כוללת עבור הצוותים שלהם רחוקים.

חברות רבות רואות בגיוס מרחוק הזדמנות לבחון את הטיות ההעסקה שלהן ולהוסיף מועמדים מגוונים יותר למאגר הכישרונות שלהן

בראיון זה, ג'נט מולווי, מנהלת תוכן משותף של משאבי אנוש למומחים לבעלי עסקים קטנים, מדברת עם אנשי מקצוע בתחום משאבי האנוש ובעלי עסקים קטנים על העסקת עובדים וניהולם בעולם הווירטואלי.

דילוג לתוכן