איך מקימים חנות איביי

אנחנו כאן כדי לשפוך מעט אור על האופן בו תוכלו לפתוח חנות eBay שלב אחר שלב, החל ממכירת המוצרים שלכם וכל מה שעליכם לעשות בכדי לנהל ולנהל חנות eBay ברמה העולמית. אנו נספר לך את כל מה שאתה צריך לדעת כדי להיכנס לעולם המרתק של מכירות eBay וכל מה שאתה צריך ותצטרך לדעת כדי לנהל חנות יעילה. ראשית, נדון בקריטריונים המינימליים לפתיחת חנויות eBay שלך ואז נסביר כיצד להגדיר אותם. בפוסט זה אציג את היסודות להקמת חנות eBay משלך וכיצד היא פועלת, כמו גם את המוצרים שאתה מוכר ואת שיטות העבודה המומלצות, הטיפים והטריקים שבהם עליך להשתמש בעת הפעלתה. היום, בפוסט בבלוג זה, אנו בוחנים מדוע כדאי לכם לפתוח חנות PayPal, קמעונאית מקוונת או אפילו חשבון PayPal, אך לא חשבון קוד פתוח, עם סקירה קצרה על אופן הקמת החנות של eBay – המודל העסקי שלה. , הדרישות לחשבון ספק, ומה אתה צריך כדי שזה יעבוד.

קודם כל

כולכם צריכים להקים חשבון מוכר ב- eBay אם כבר יש לכם, וזה הדבר הראשון. לאחר שתגדיר את חשבונך ואת פרטי התשלום שלך, תתבקש לבחור מנוי בחנות כדי להפוך למוכר ב- eBay. עכשיו נראה קל פשוט לרשום מוצר ולהתחיל למכור אותו, אבל אתה צריך לחבוש כמה כובעים לעסק שלך. אם החלטתם להקים חנות ב- eBay, עליכם להתאים את המספרים כדי לקבוע את רמת המנוי האופטימלית עבור העסק שלכם, ואז השלב הבא יסתיים. לפני שתיצור את חנות eBay שלך, תחילה עליך לבחור מינוי אליו. כך שאם לפתיחת חנות אטסי יש משמעות כלכלית לחברה שאתה תורם, באמת לוקח הרבה זמן או מאמץ למצוא את המנוי המתאים.

אם אתה רוצה לדעת בדיוק כמה תעלה לך חנות eBay שלך

ל- eBay יש כלי מועיל שיעזור לך לקבל תשובה מדויקת יותר. השתמש בשאלות הנפוצות אודות עלויות מכירה ב- eBay כדי לעזור לך לבנות מבצע טוב שמתאים לצרכים שלך ומציע את המחירים הטובים ביותר עבור המוצרים והשירותים שלך. EBay נותן לכם הערכה עבור מה תמכרו ובאיזה קטגוריה תגבו בחנות שלכם. זה קובע את מחיר המנוי שלך ואז את כמות המנוי עבור כל קטגוריה, כמו גם את מספר הפריטים בחנות שלך, יחד עם המחירים לכל מוצר והמחיר הכולל לקטגוריה והמחירים כדי לקבוע כמה זה עולה לך לפתוח חנות eBay.

השקיעו זמן ומאמץ ביצירת עיצוב חנות eBay שלכם

ואתם יוצרים את הבסיס האסטרטגי לחנות eBay. לאחר שהעסק שלך יפעל, תוכל לנהל את חנות eBay שלך מהנוחות של הבית, המשרד ואפילו המשרד שלך. ברגע שיש לך חנות eBay, הקונים יראו קישור לחנות כשהם יראו את הפריטים שלך. אתה יכול גם לקדם אותו ברשתות החברתיות, כך שתהיה לך כתובת אתר ייחודית שממנה תוכל להגיע ללקוחות פוטנציאליים.

אתה יכול להפוך לעסק איביי חזק יותר על ידי תשלום עבור מנויים המכונים חנויות eBay

אתה יכול לפתוח חנות eBay מהבית או מהמשרד, או אפילו מחשבון eBay מאומת כגון PayPal או PayPal Plus. אם אתה משלם עבור מנוי, המכונה "חנות eBay", אתה יכול להסיע אותו לחנות eBay "חזקה יותר". בתשלום, "בידיעה" על "חנות eBay", תוכלו כעת לשדרג את חנויות eBay "החזקות יותר" לחנויות eBay "חזקות יותר".

אם ברצונך למכור באופן מקצועי ולהקים חנות eBay

עליך להירשם כחברה. לאחר שבחרת שם לעסק שלך ב- eBay, נצטרך להגדיר את חשבון העסק שלך באמצעות eBay. אתה יכול להירשם כפרט או כחברה ב- eBay או כחלק מעסק. לאחר שתשלים את רכישת המנוי שלך בחנות eBay, אתה רוצה לתת לחנות שלך שם ייחודי. השלב הבא הוא לוודא שאתה זכאי לפתיחת חנות eBay ולהרשמה כחברה. לאחר שבחרת את סוג חנויות eBay שברצונך לפתוח, וודא שאתה עומד בכל הדרישות להקמת חנות כזו.

לפני שתפתח את חנות eBay שלך

עליך להגדיר חשבון מוכר ב- eBay באמצעות אמצעי תשלום אוטומטי. כדי לאפשר לך לקנות דרך חשבון PayPal שלך ולקבל תשלומי PayPal עבור פריטים שאתה מוכר ב- eBay, הגדר את חשבון eBay באתר שלך. אם כבר יש לכם חשבון מכירה פומבית, כמו למשל חשבון מסחר אלקטרוני או אתר מכירות פומביות מקוונות, לחצו על הקישור "פתח חנות eBay" למעלה, שיחזיר אתכם לדף בו תוכלו לפתוח את העסק האמיתי שלכם עם eBay. כאשר המנוי שלך לחנות מתחיל, הכלי "להקים חנות" ולשווק את המוצרים שלך יופיע בפינה השמאלית העליונה של הדף שלך.

דילוג לתוכן