בניית אתר אינטרנט מקצועי לעסק שלכם

 כיום אפשר לבנות אתר בפלטפורמות שונות, WIX, WORDPRESS ועוד. אתר האינרטנט שנבנה יכול להיות בשביל העסק שלכם הפרטי ויכול להיות שאתם כעובדי משרד פרסום כאשר עובדים מול דרישות הלקוח ובונים אתר מותאם.

 

לשכור שירותים מחברה מקצועית

 כדי ליצור עיצוב ובניית אתרים מותאם אישית לפי הדרישות שלכם כדאי לתת לאנשי מקצוע. ישנם אנשים פרטיים אשר בונים אתרים לעסקים קטנים ואתר קל לשימוש. אם מדובר בעסק קטן, כדאי לבנות אתר מותאם אישית, יפה, המבוסס על חומרי מדיה שונים וקישורים לדפים העסקיים בפייסבוק ובאינסטגרם. כמו כן, כל אתר שנבנה ע"י משרד פרסום או אדם פרטי שעוסק בבניית אתרים חייב להיות ממוקד, כולל הצבת יעדים, תכנים וחומרי מדיה לשימוש ובונה האתר יקלע לטעמכם ורוצנכם כמה שניתן. הדבר החשוב ביותר בבניית אתר זה שהוא יהיה בנוי נכון ומקצועי מבחינת היררכיה וחוקים שהאדם הפשוט לא מכיר ומודע להם, בעקבות כך חשוב לתת לאנשי מקצוע ותרוויחו אתר מקצועי, יפה שבנוי נכון ויקודם בהתאם בגוגל.

אחסון ושם דומיין

לפני שהאתר שלך יעלה לאוויר וניתן לצפות בו, להראות ללקוח ולתקן בהתאם. קניית שם דומיין זהו צעד חשוב שיש לבצע לפני עליתו של האתר לאוויר ועדיף שהדומיין שקניתם יהיה קשור לשם העסק שלכם או במילה של התחום. לאחר שתחבר את שם הדומיין שלך, האתר שלך יוצג למשתמש כאשר הוא מבקר בכתובת האתר החדשה אותה רכשת.

 שמות דומיינים יכולים לעלות בין 12 ל -15 דולר לשנה כאשר משתמשים ברשמי שמות דומיינים כמו GoDaddy, Google Domains ועוד, אך חלק מהחברות כוללות דומיינים בחינם בתוכניות אירוח אתרים  ולכן כדאי לבחור בתוכנית אירוח הכוללת דומיין בחינם. ולבדוק אם בונה האתרים שלך כולל דומיין בחינם. לוורדפרס יש בונה אתרים בחינם, אך אתה גם צריך דומיין ומארח אתרים כדי שהאתר שלך יעלה, שעולה $ 14.99 לשנה או $ 7.99 לחודש. המחירים משתנים מעת לעת וכדאי לבדוק את המחיר אל מול חברות המתחרות.

 

 לבנות אתר חדש? או להגדיל את האפקטיביות של האתר הנוכחי שלך

אם ברשותך אתר קיים שרץ כבר מספר שנים ויש לו היסטוריה טובה זה בהחלט שאלה מצוינת. להלן כמה שלבים חשובים להתחלת העבודה שיעזרו לאתר שלך להתחרות ברשת האינטרנט ובשוק הנוכחי שלכם. שקול לבנות אתר במסגרת התקציב של התוכנית העסקית שלך לשנה. 

מאמר זה מיועד לבעלי עסקים המעוניינים להקים אתר או לשפר את אתר האינטרנט הקיים שלהם. יש המון אנשי מקצוע בשוק בניית האתרים ויש גם קורס בניית אתרים בו תוכלו ללמוד את הדברים בעצמכם ובכך לא להיות תלויים באנשי מקצוע והוצאת כספים שלא נגמרת.

קיימים מספר יוצרי אתרים ומערכות ניהול תוכן בשוק, מה שהופך אותו לאתגר הן לבעלי עסקים והן לאנשים פרטיים למצוא את המתאים להם. לחברות יש מספר אפשרויות בכל הנוגע לאתרי CMS כמו וורדפרס ואתרי All-in-One כמו Squarespace ו- Wix.

 

עיצוב האתר

מעצבי אתרים מקצועיים משתמשים היום בוורדפרס כדי ליצור ללקוחותיהם דפים שונים באתר, אך הם יכולים גם ליצור כל סוג של אתר עם תוספים וערכות נושא של וורדפרס. יוצרי דפי וורדפרס שעובדים בצורת גרור ושחרר מקלים עליהם ליצור אתרים מותאמים אישית ללקוחות, מה שחוסך זמן ומאפשר להם לשרת יותר לקוחות ולהרוויח יותר כסף מדי חודש ובכלל. לכל אלה שחוו עיצוב אתרים בוורדפרס וזקוקים לאתרים מותאמים אישית, חברות המחפשות דרך קלה ליצור אתר מקצועי יגלו שיוצר אתרים הוא הימור טוב.

בעלי אתרים עסקיים אומרים שהם ממליצים לבעלי עסקים קטנים אחרים ליצור אתרים משלהם. בוני אתרים ידידותיים למתחילים מושלמים לעסקים קטנים ומאפשרים לך ליצור חווית אתר יפה. לא משנה באיזו תוכנית אתה משתמש, עליך לפעול על פי כללים וטיפים בסיסיים כדי לתת לאתר שלך מראה מקצועי, למצוא אותו בקלות ולהציג את העסק שלך באור הטוב ביותר.

 

איש קשר קבוע

הוא לא רק אחד מספקי שירותי הדוא"ל הטובים ביותר, הוא מספק גם מפתח אתרים קטן וקל לשימוש. קבלת ביקורות של לקוחות ופרסום באתר שלך היא דרך מצוינת להביא לאתר שלך תוכן רענן ואיכותי שיהפוך את העסק הקטן שלך לאטרקטיבי יותר. כשאתה בונה את האתר העסקי שלך, יש כמה אסטרטגיות SEO חשובות באתר שיכולות לעזור לשפר את היכולת שלך להגיע לפסגה.

לאחד משירותי אירוח האתרים הטובים ביותר יש מתקין בלחיצה אחת והרבה יותר מהר לקנות איתם שם דומיין מאשר דוא"ל, והחיסרון האמיתי היחיד הוא שייקח קצת יותר זמן ללמוד כיצד לבנות את האתר המדויק שאתה רוצה. עלות נסתרת נוספת של בניית אתר היא השירותים הנוספים הדרושים לכם כגון שירותי שיווק בדוא"ל, שירותי טלפונים עסקיים, כתובות מייל מקצועיות לעסקים, כלי SEO ותוספים ואפליקציות אחרות של צד שלישי שאתם צריכים ושמשתנים בהתאם לסוג האתר .

קידום בגוגל בהתאם

אירוח אתרים בחינם, שמות דומיינים, ניתוחי אתרים ותעודת SSL בחינם כוללים תוכנת Drop כדי לשמור על אבטחת האתר שלך ולעזור לך לדרג במנועי החיפוש. אף על פי ששלבים אלה אינם חלים על כל אתר אינטרנט ארגוני, כל חברה המעוניינת להציע ללקוחותיה את האפשרות לשלם מקוון חייבת לשלב מערכת תשלומים אלקטרונית באתר האינטרנט המקוון שלה.

 

דילוג לתוכן