השתלות שיניים עם ביטוח

אם יש לך כרגע ביטוח שיניים 

עליך לבדוק את הכיסוי שלך כדי לראות אם רפואת שיניים קוסמטית מכוסה. בהתאם לביטוח שיש לך, גובה ביטוח השיניים שלך ישתנה. סוג הביטוח שיש לך ישפיע על גובה טיפול השיניים שלך. ביטוח בריאות הכולל הטבות לרפואת שיניים עשוי להיות סביר, אך עשויות להיות לו מגבלות.
למידע מורחב בתחום של השתלות שיניים ממוחשבות נא לבדוק כאן: dental-clinics.co.il

אבל כל תוכנית ביטוח שיניים או אפילו ביטוח בריאות שונה עבור כל מטופל

כמו בכל טיפול שיניים, מה שמכוסה בביטוח שלך תלוי בפרטי הכיסוי של התוכנית שלך ובמגבלות השנתיות של התוכניות שלך. כל תוכניות הטיפול וההחלטות שונות, לכן תצטרך לדעת על השתלות שיניים וביטוח כדי לקבל החלטה. ישנם מספר גורמים חשובים שעליך לקחת בחשבון בעת בחירת ביטוח השתלות שיניים, כולל כיצד לקבל הצעת מחיר ופוליסה, וכיצד לנהל את חשבונך לאחר ההרשמה.

אם אתה רוצה לדעת יותר על כיסוי ביטוחי ואי הכללות

תצטרך לדבר עם המבטח שלך. גלה אם התוכנית בה אתה מעוניין מכסה את ההליך בעיר ובמדינה שלך ואם יש ספקים באזור שלך. תצטרך לעיין בתנאים של תוכניות אלה ולראות אם אתה יכול לבחור את הרופא שלך.

עם זאת, כל חברה מציעה כיסוי שונה ורוב התוכניות אינן מכסות את מלוא העלות של השתלות שיניים. בהתאם למה אתה צריך את השתלים, הכיסוי עשוי להינתן על ידי רופא השיניים שלך, ביטוח הבריאות שלך, או שניהם.

אם ביטוח השיניים שלך מכסה את עלות ההשתלות

ודא שאתה מבין את המגבלות השנתיות של התוכנית שלך וכל הוצאות חוץ נוספות שאתה תהיה אחראי עליהן. ביטוח השתלות שיניים יכול גם לספק כיסוי לניתוח השתלות, מה שיפחית את העלויות האישיות שלך. עם זאת, אנא זכור שחלק מהתוכניות אינן מכסות שיניים חסרות, כך שאם כבר יש לך שן חסרה, ייתכן שביטוח מסוג זה אינו הבחירה הנכונה עבורך.

תוכל גם לשקול האם תוכנית הפיצויים לרפואת שיניים מתאימה לך

באמצעות תכנית ההחזרים לרפואת שיניים תקבל החזר לאחר תשלום עבור הטיפול. חלק מהתוכניות מכסות ניתוח שתלים. הביטוח שלך עשוי לכסות רק את השיניים המלאכותיות או השתלים עצמם המשמשים את הרופא שלך.

פוליסות ביטוח מסוימות עשויות שלא לכסות היבטים אלה ומכסות רק בחינה או עצרת אחת

הקפד לדבר עם המבטח שלך כדי לברר את תקופת ההמתנה ואם הם מכסים הליכים דנטליים בסיסיים כמו שתלים. שוחח עם סוכן אפלק כדי לראות אם אתה יכול לקבל ביטוח שיניים המכסה שיניים תותבות ושתלים ללא המתנה. ביטוח שיניים שמכסה את השתלים שלך יכול להיות מאוד מועיל אם אתה מתקשה ללעוס מזון או סובל מכאבי שיניים הקשורים לתותבות שלך.

מצד שני

יש להסיר, לנקות, להבריש ולבדוק שיניים תותבות מדי יום כדי לזהות כל נזק. להנחת השתלים על רופא השיניים לעבור הכשרה מיוחדת ולקבל את הציוד הדרוש לביצוע ההליך. קבלת שתלים דנטליים מצריכה ביקורים מרובים במשרד, הליך כירורגי אחד או יותר, הרדמה וייצור כתרים, גשרים, תותבות מותאמות אישית או כל האמור לעיל במעבדת שיניים מקצועית העובדת בשיתוף פעולה הדוק עם רופא השיניים והמנתח.

עם זאת

החסרונות של תוכניות ביטוח שיניים לשתלים הם שלעתים קרובות יש להן ניכויים גבוהים, שיא שנתי נמוך וגבולות לתנאים קיימים, גם אם יש לך שיניים חסרות. בעוד שתוכניות רפואת שיניים אינן מספקות כיסוי עבור שתלים, הן יכולות להיות גזירות כאשר לוקחים בחשבון דברים כמו השתתפות עצמית, פרמיות ומגבלות שנתיות. החדשות הטובות הן שעבור אנשים רבים, יציאה מהביטוח יכולה למעשה לחסוך כסף, במיוחד בהליכים שאינם מכוסים בביטוח, כמו השתלות שיניים.

אם תרצה לדבר איתנו על היתרונות של עבודה ישירה עם רופא השיניים שלך על מימון וזמינות השתלות שיניים ביוסטון

התקשר היום למספר 832-610-3123 כדי לקבוע פגישה עם ד"ר סקוט יאנג, א. ספק ביטוח בריאות. רפואת שיניים מעולה. ביער. לצוות המשרד שלנו יש ניסיון של שנים בעבודה עם חברות ביטוח שיניים, ולכן אנו עשויים לעבוד עם ספק שירותי הבריאות שלך כדי לראות אם יש לך כיסוי להליכי ההשתלה שלך. מכיוון שעלויות משתנות בהתאם לטיפול השיניים הנדרש, אתה יכול לבקש מהצוות של מרפאת השיניים שלך להגיש תביעת כיסוי לחברת הביטוח שלך.

דלתא מזהירה שאם אתה רשום לאחת מתוכניות כיסוי השתלים שלהם

עליך תמיד לבקש מרופא השיניים שלך הצעת מחיר לפני תחילת הטיפול כדי שתדע בדיוק כמה יעלה השתלת השיניים שלך בדלתא וכמה התוכנית יכסה. … תוכניות ביטוח מסוימות עשויות לכסות 50% מעלות השתלות שיניים, אך אחוז זה משתנה עבור הליכים אחרים. הביטוח שלך עשוי גם לכסות את מלוא העלות של הבחינות ורוב ההגרלות. כאשר מדובר בהליך TeethXpress, אם תוכנית ביטוח הפיצויים לשיניים שלך או PPO מציעים כיסוי עבור הליכים כגון עקירות שיניים, שיניים תותבות, ואפילו ניתוחי השתלות שיניים, הביטוח שלך יכול לשמש גם להחזר חלק מההליך. לִשְׁתוֹל.

מכיוון שלתוכניות ביטוח שיניים יש בדרך כלל מקסימום שנתי של $1,500 עד $2,000

מטופלים הבוחרים לעבור TeethXpress יראו בדרך כלל את ביטוח השיניים כדרך להשלים את העלות הכוללת של ההליך. עם זאת, בנקודת זמן זו, חברת הביטוח שלך לא צפויה לכסות את העלויות של ניתוחי שיניים. עם זאת, חברות ביטוח רבות יחזירו לך את אותו הסכום כמו בעת כיסוי אפשרויות בעלות נמוכה כגון תותבות חלקיות ותותבות.

למד עוד על מדוע פתרונות השתלת שיניים לטווח ארוך הם הטובים ביותר עבורך

לא כל פוליסות הביטוח מכסות מחלות קיימות כמו שיניים חסרות, כך שאם השיניים שלך כבר חסרות, אל תצפה שתוכל לרכוש ביטוח שתלים. גם תוכניות ביטוח שיניים המכסות את עלות השתלות השיניים עשויות לשלם עבור השתלות שיניים עבור שיניים חסרות לפני מועד הכיסוי.

ברוב המקרים

ביטוח הבריאות משלם עבור כיסוי השתלות שיניים במידת הצורך עקב תאונה, אך יש המתייחסים אליו כמכלול. אנו ממליצים לחפש פוליסה המציעה רפואת שיניים קוסמטית פיילוט לכיסוי השתלים. תוכניות Dental Premier גובות עמלה לכל שירות, מה שאומר שלא תשלם יותר עבור שירותים מכוסים מאשר ההשתתפות העצמית וההשתתפות העצמית שלך בכל שנה נתונה.

למרות שדלתא מכסה 100% מההליכים השגרתיים

היא מכסה 50% מהליכי השיניים הגדולים כמו השתלה. תכניות ביטוח שיניים משתנות מבחינת ההטבות עבור המיקום הניתוחי של כיסוי השתל יחד עם הסמכים והכתר הנלווים. חלק מחברות ביטוח שיניים כללו סעיפים נוספים בפוליסות המקצצות את דמי הכיס למטופלים, לכן הקפידו לשאול האם חל "סעיף שן חסרה", "פטור קודם / הגבלת גמלה" או "הטבה חלופית". חלק פעיל מהחיתום של ביטוח השיניים שלך.
למידע נוסף בנושא של השתלות שיניים מחיר עליך לגלוש לאתר dental-clinics.co.il

 

דילוג לתוכן