טיול בחו"ל לנכים

זכור שאתה חלק ממשפחת אנשים עם מוגבלות עולמית. זה עשוי להיות שימושי לפנות ללשכת התיירות או למפעיל התחבורה המקומי לפני הנסיעה.

רבים מחברי משתמשים בכסאות גלגלים חשמליים, הם עיוורים, חירשים או בעלי מוגבלויות אחרות ולכולם יש טיפים משלהם. חלקם כוללים מידע על נגישות לאנשים עם מוגבלות באתרי האינטרנט שלהם.

בעת תכנון הטיול, זכור שלכל מדינה יש תקני נגישות משלה לאנשים עם מוגבלויות. שלא כמו בארצות הברית, במדינות רבות אין חקיקה שתתאים לאנשים עם מוגבלויות. במדינות מסוימות יש מדיניות הסגר וייתכן שלא יהיה אפשר לקחת את כלבך איתך.

לפני שאתה עוזב, ברר על שירותי ההובלה היבשה שבה תרצה להשתמש כדי להבטיח שהם עונים על צרכיך. לפני שאתה מפריע ליעדים שלך, תסתכל על שלל האתרים שעוזרים למטיילים עם מוגבלויות.

עבודה עם סוכנות נסיעות המתמחה במטיילים עם מוגבלויות ומציעה לך אפשרויות שאולי אינך יודע עליהן

מצאו סיורים מודרכים והפלגות לאנשים עם מוגבלויות, ואחרים יכולים לעזור לכם במומחיותם בתנאים ומכשולים ביעד שלכם לתכנן את הטיול. חברת Travel Plus מארגנת יותר מ -5,000 חופשות ברחבי העולם למטיילים בעלי מגוון צרכים – לרבות משתמשי כיסא גלגלים, הולכי איטיות, ליקויי שמיעה וראייה, מטיילים הסובלים מבעיות בריאות מורכבות כגון דיאליזה – אנשים עם מוגבלות התפתחותית – ונוסעים עם מוגבלות בניידות.

בעיקרו

כללי הנגישות מבטיחים שאדם עם מוגבלות, כולל שימוש בכסא גלגלים או בתחבורה ציבורית, יכול לנסוע בבטחה ובנוחות סבירה. דברה קרפר וצוותה ב- Easy Access Travel לוקחים בחשבון את רוב סוגי המוגבלויות הפיזיות, בין אם מדובר בטיול בודד ובין אם בטיול קבוצתי מעורב. כל מסע או מסלול מלווה על ידי מומחה לנגישות.

בנוגע לתחבורה, מועצת התחבורה האוסטרלית מפתחת בימים אלה הנחיות בנושא גישה לתחבורה ציבורית לאנשים עם מוגבלויות. באוסטרליה מקווים שההנחיות ייכנסו לתוקף לאחר האולימפיאדה.

בחופשה הפנטסטית שלנו המתאימה לבעלי מוגבלויות

ישנם מלונות שנבחרו ביד כדי לענות על הצרכים של מטיילים עם מוגבלויות. הם מצוידים במקלחות מתגלגלות, חדרים רטובים וחדרי אמבטיה למטיילים הזקוקים לעזרה מיוחדת במהלך החג, כך שניתן יהיה לטפל בהם ולנוח לכולם. מדור נסיעות לנכים כולל סקירות של טיולים ללא מכשולים, חופשות והפלגות לאנשים עם מוגבלויות כולל כסאות גלגלים, סקירות על מקומות לינה ללא מכשולים וכתבות על מקומות מעניינים לביקור בהם וחופשות ברחבי העולם.

בנוסף, חלק מהמלונות מציעים ארוחות ערב טעימות לסיום היום. משתמשי כיסא גלגלים בהחלט ימצאו את החגים הפנטסטיים שלנו המתאימים לנכים לבסיס המושלם לחופשות הטיפול המיוחדות שלהם.

למרות נסיעות אינסופיות, לא תמיד קל להזמין חופשה לנכים. מחלות ונכות הן חלק מהסיבות מדוע כדאי לפספס את חווית הטיול.
עבור פרטים מורחבים אודות כרטיס נכה בינלאומי ניתן לבדוק ב- xn——wpene7bcdfomr6gzaue.co.il

למטיילים בכיסא גלגלים

מציאת מקומות לינה ופעילויות הנגישים לכיסא גלגלים דורשת תכנון והכנה נוספים, אך הכנה טובה לא רק הופכת את הטיול לבטוח, נוח יותר ובלתי נשכח יותר. עם אמצעי זהירות בסיסיים ורוח הרפתקנית, אתה יכול לבלות חלק ניכר מהטיול שלך כמו כל מטייל אחר.

נסיעה למדינה זרה יכולה להיות מרתיעה

במיוחד עבור אדם בכיסא גלגלים. אבל עם רמת המומחיות וההכנה הנכונים, כולל 25 הדברים שיכולים להשתבש בעת נסיעה עם מוגבלות, תוכל לחזור לדרך חלקה וללא דאגות. רשימה זו מבוססת על טיולי כיסא הגלגלים שלי ליותר מ -70 ערים באירופה ותכנון אינספור טיולים למטיילים בעלי מוגבלויות אחרות.

US Worldwide Tours and Search Adventures נוסדה בשנת 1979 ואנו מציעים חופשות מלוא הכל כלול למטיילים עם מוגבלויות עד גיל 17

לרוב המטיילים שלנו יש מוגבלויות התפתחותיות, אך לחלק מהמשתתפים יש מוגבלות פיזית. סיורי ההפלגות וההפלגות ברחבי העולם בארה"ב הינו עמותה 501 (ג) (3) המציעה תוכניות טיול, נופש וחופשה באיכות גבוהה לאנשים עם מוגבלות התפתחותית.

כפי שניתן לראות

ארצות הברית של אמריקה התקדמה מאוד במענה לצרכיהם של אנשים עם מוגבלויות המתגוררים במדינה מבחינת לינה בתחבורה. ישנם שני כותרים הכוללים התאמות תחבורה לטובת מטיילים עם מוגבלויות. כותרות II ו- III מספקות נגישות לאמצעי תחבורה הניתנים על ידי מוסדות ציבוריים ופרטיים לאנשים עם מוגבלויות.

הוא מכסה גם צורות נכות שאינן נראות או מקשות על נסיעה. החוק מאפשר למבטחים להחיל פרמיות על אנשים עם מוגבלות בנסיבות מסוימות בתנאים מיוחדים. מחלת האפליה לנכים כוללת גם התייחסויות ספציפיות לנותני שירותים, לרבות סוכנויות נסיעות, מפעילי טיולים וחברות המספקות לינה ושירותי פנאי אחרים.

בית המסירות הלאומי לחילופי נכים (NCDE) מכיר בכך שתוכניות בינלאומיות מציעות אתגרים וחוויות חדשות הנוגעות לנגישות

כמו גם הזדמנויות לחקור אסטרטגיות חדשות לעצמאות ולהכלה. ראיונות עם מטיילים שעשו את הטיול באופן אישי, מנהיגי תוכניות חילופי נכים ומשתתפים בתכניות נכים מודים כי הם משקפים את ערך החוויות הללו מדי פעם.

דילוג לתוכן