כמה עולה שימוש בשירותי נוטריון

למשל, קובע בפלורידה ובניו יורק כי נוטריונים יכולים לגבות תשלום על סמך מספר האישורים הנוטריונים שהם ממלאים, מספר החתימות עליהם הם חותמים והחותם שהם מדביקים. אם לשני חותמים יש אישור נוטריוני ואישור אחר ממדינה אחרת, הנוטריון רשאי לחייב את אחת הפעולות הנוטריוניות אם שני החותמים מופיעים בפני נוטריון כדי לאשר את תעודותיהם. במקרה זה, נוטריונים בטקסס יכולים לגבות 600 $ עבור חתימת הבעל ו- 100 $ עבור חתימת האישה לצורך ביצוע האישור הנוטריוני.

מדינות רבות קובעות מכסה על אגרות נוטריון בגין מעשים נוטריוניים וחתימות

זהו הסכום המקסימלי שיכול נוטריון לחשב בכל מדינה, על פי האיגוד הלאומי לנוטריונים והוועדה הנוטריונית. מדינות מסוימות אינן מציינות כיצד יש להעריך את שכר הטרחה עבור חתימות ותעודות נוטריוניות, אך מומלץ שנוטריונים ישתמשו בשיטה הנפוצה ביותר להערכת שכר טרחה.

נוטריונים בודדים רשאים גם לגבות תשלומים נוספים עבור נסיעות

חניה, הדפסת מסמכים, המתנה ללקוחות להופעה והוצאות מקצועיות לגיטימיות אחרות. לדוגמא, התשלום המקסימלי שמותר לנוטריון בטקסס לגבות הוא 6 דולר עבור קבלת אישורים, חתימה ראשונה, שבועת אישורים, השבעת עדים בתצהיר, ואישור צילומים. עלויות אלה אינן כוללות הסמכה מרחוק או מקוון או נוטריונים ניידים, וחלק מהמדינות מטילות מגבלות עמלה נוספות.

אם מדינה רוצה למנוע מהנוטריונים להעלות את המחירים שלה

היא יכולה לקבוע תשלום מקסימלי. נוטריונים בטקסס שיחשבו את שירותי הנוטריון שלהם מעבר לסכומים שצוינו, יאבדו את העמלה וייצאו להם קנסות. רוב המדינות קבעו תעריף מקסימלי עבור נוטריונים שיחויבו בגין שירותיהם, לכן בדקו את גבולות המדינה שלכם כדי לברר מה תשלמו הכי הרבה.

יש מדינות שקבעו דמי נוטריון מקסימליים

כדי למנוע מהנוטריונים להעלות מחירים ולהפוך את בחינת המסמכים לתהליך יקר. החוק בקונטיקט, למשל, קובע כי נוטריון אינו רשאי לגבות יותר מ -5% משכר הנוטריון בתוספת 35 סנט למייל. על פי כללי המדינה, נוטריונים אינם רשאים לגבות אגרות גבוהות מהסכום המרבי שקבעה המדינה בה הם מתקבלים.

דמי נוטריון בטקסס הם מחיר סביר, אך יכולים להגיע לסכום לא מבוטל עבור אנשים הזקוקים לשירותי נוטריון. נוטריונים מפרסמים את שכר טרחתם כך שללקוחותיהם תהיה תמונה ברורה של מה עליהם לשלם.
על מנת לראות מידע אודות כמה עולה שימוש בשירותי נוטריון נא לבקר באתר plk-lawyer.co.il

נוטריונים מחויבים לפרסם את שכר טרחתם בפומבי

ותקבל חשבונית כתובה ומפורטת עבור שירותי הנוטריון שלך. אם אתה מבקש שכר טרחה, החוק מחייב לשמור אותו בכל עת במיקום בולט הגלוי לנוטריונים שלך. אינך יכול להימנע מתשלום עמלות לבנקים מכיוון שנוטריונים ציבוריים הם חלק מהצוות שלהם.

סעיף 603.008 לחוק הממשל מחייב נוטריונים לשמור ולפרסם את האגרות שהם רשאים לגבות כחוק

השופט המחוזי, פקיד המחוזי או בית המשפט המחוזי, השריף, שופט השלום, השוטר או ציבור הנוטריונים ישמרו וישרטטו רשימה מלאה של האגרות שהוא רשאי לגבות על פי החוק בכל עת ובולטת. במשרדיהם.

סעיף 603,007 לחוק הממשל קובע כי על נוטריון לרשום ולהיות ערוך לשכר הטרחה שהוא גובה עבור מתן שירותי נוטריון

SS 40.60.24 מציין את התשלום המקסימלי שעשויים לגבות נוטריונים ומעסיקיהם עבור נוטריונים ושירותים ציבוריים. נוטריון או ציבור שגובה יותר מהסכומים המקסימליים שצוינו לעיל עשויים להיות נתונים לדין, השעיה או ביטול של נוטריונם או נציבות נוטריונית-ציבורית על ידי משרד מזכיר המדינה.

דמי הנוטריון הרגילים נעים בין $ 0.25 ל- $ 20 עבור חתימה על בסיס אישי

נוטריונים ניידים יכולים לגבות הוצאות נסיעה שעולות על דמי הנוטריון הרגילים אם נחתם עליהם נייר, אך אין מגבלות מדינה או הוצאות נסיעה מקסימליות. אם אינך מודע לעלויות נסיעה, בדוק באינטרנט שירותי נוטריון או בקש לראות נוטריון נייד כדי למנוע הפתעות יקרות.

אם אתה זקוק לעותק או מסמך נוטריוני, אתה יכול לבקר נוטריון. התקשר למשרד הממשל המקומי שלך או בקר בחברה כדי לציין את המסמך שלך.

חשוב להיות מודעים לאילו דמי נוטריון נגבים במדינתך על מנת למנוע עלויות בלתי צפויות. כאמור לעיל, יש מדינות המסדירות את עלויות הנסיעה המקסימליות שגובים נוטריונים סלולריים.

אם אתה מזוהה עם מכללה או אוניברסיטה

בדוק אילו שירותי נוטריון הם מציעים. בזמן שערכתי בגוגל, נתקלתי במספר מכללות ואוניברסיטאות המציעות שירותי נוטריון בחינם למורים, סטודנטים וצוותים – כולל מכללת המורים באוניברסיטת קולומביה, אוניברסיטת ווסטרן קליפורניה, מדינת צפון קרוליינה ומדינת פן. UNC שרלוט מציעה שירות זה למורים ולעובדים, אך לא לתלמידים.

דמי נוטריון והעלויות הקשורות לאישור מסמכים נוטריוני משתנים ממדינה למדינה

רעיון טוב להכיר את הכללים והעמלות במדינתכם יכול לעזור בחלק מצרכי תכנון העיזבון שלכם, כולל אישור נוטריוני. דמי נוטריון נגבים כאשר אתה זקוק לרישום נוטריוני על חוזים, שטר זכויות ומסמכים משפטיים אחרים.

הם משתנים בהתאם לסוג מסמך הנוטריון וסוג המסמך שיש לאשר. נוטריון נוטריון נוטריוני למסמך על ידי שימוש בחותמת רשמית, כתיבת התאריך והוספת חתימה משלו. מטרת הנוטריון היא להבטיח כי החתימה תקפה על המסמך וכי האדם חתם עליה בפועל.

מסמכים הניתנים לאישור הם מסמכים נפוצים, כולל תצהירים, כתבי נאמנות, חוזי שכירות, העתקי אישורים, שמות מוטבים, חשבונות פנסיה, שטר חוב, חוזי מכר לרכב וכן הלאה.

 

דילוג לתוכן