כמה צריך הון עצמי למשכנתא

אתה יכול לחשב כמה הון עצמי יש לך בבית על ידי הפחתת הסכום שאתה חייב על כל ההלוואות המובטחות על הבית מהערך המוערך של הבית. במשכנתא הפוכה, סכום ההלוואה תלוי יותר בהון העצמי של הבעלים בביתו מאשר בערך הכולל של הבית. בעוד שאתה עשוי להיות זכאי למשכנתא הפוכה עם הון עצמי נמוך של 50%, ההחזרים הפוטנציאליים שלך גדלים ככל שההון העצמי שלך גדל.

כדי לקבוע, הפחת את יתרת המשכנתא הבסיסית שלך מ-80% מהערך המוערך של ביתך. קח את שווי השוק הנוכחי של הבית שלך והוריד ממנו את יתרת המשכנתא הנוכחית שאתה מוצא בדוח החודשי שלך, כמו גם כל הלוואות אחרות שיש לך המשתמשות בבית שלך כבטוחה. כדי להשתמש במחשבון משכנתא זה, הזן את הערך המוערך של ביתך, את הסכום המגיע על המשכנתא וכל שעבוד שני, ואת יחס ההלוואה לערך המקסימלי המותר על ידי המלווה שלך בשדות המסופקים.

כדי להיות זכאי למשכנתא, אתה צריך להיות זכאי, מה שאומר שהמלווה שלך יבדוק את השווי הנקי שלך, ציון האשראי ויחס החוב להכנסה. ציון האשראי המינימלי הנדרש למשכנתא יכול להשתנות בהתאם למלווה, אך לרוב הוא נקבע על 620. משכנתא תהיה גבוהה יותר למרות ציון האשראי הנמוך שלך. כדי לזכות בהלוואת משכנתא, יחס החוב להכנסה חייב להיות בדרך כלל פחות מ-43% לאחר בחינת תשלום הלוואה פוטנציאלית חדשה.

בעוד שמלווים רבים רוצים לראות לפחות 20% מהשווי הנקי שלך לפני שאתה שוקל למחזר את המשכנתא שלך

אם יש לך ציון אשראי מצוין, אתה יכול לנצל שיעורי מימון מחדש נמוכים יותר. עם שיעורי הריבית כל כך נמוכים, עכשיו זה הזמן המושלם לשקול למחזר את הבית שלך או להשתמש בהון הביתי שלך כדי לקבל הלוואה. הלוואת הון בית לאיחוד חובות תהיה בעלת ריבית נמוכה בהרבה מכרטיס אשראי, אבל אתה יכול גם להשתמש בהון הביתי שלך לפרויקטים גדולים של שיפוץ בית, כמו שיפוץ מטבח, או אפילו מקדמה על נכס אחר.

ישנם גם תרחישים שבהם משתלם לעשות כל מה שאתה יכול

כדי לשפר את ציון האשראי שלך בטווח הקצר, בין אם זה פתיחת כרטיס אשראי מאובטח, ניקוי היסטוריית המזומנים שלך ועמידה בלוח זמנים כדי למנוע תשלומים מאוחרים. עבור הלוואת דירה. לפעמים ניתן לספק את הצרכים הפיננסיים שלך באמצעות כרטיס אשראי ללא ריבית או הלוואה אישית, אפשרויות לא מובטחות שאינן כרוכות בסיכון לביתך. אם אינך עומד בדרישות הגיל, יש לך הון רב, או אינך זכאי בדרך אחרת למשכנתא הפוכה, ישנן דרכים אחרות בהן תוכל להשתמש בבית שלך כדי לקבל מזומן.

משכנתא הפוכה יכולה לעזור לך להשתמש בנכס הקיים שלך

כדי להגביר את ההכנסה שלך מהפנסיה, אך אפשרות זו עלולה להקשות על העברת הבית לילדיך, בין שאר הסיכונים. עם משכנתא הפוכה, המלווה משלם לך תשלום חד פעמי או חודשי בהתבסס על ההון העצמי של הבית שלך (אתה יכול גם לקבל תשלום באמצעות קו אשראי) ולא משלם את היתרה עד שאתה מת או הולך הביתה. משכנתא הפוכה היא מוצר הלוואה המאפשר ללווים בני 62 ומעלה ללוות כנגד ביתם מבלי לבצע תשלומים עד שהלווה ובן הזוג שאינו לווה עוזבים את הבית. ייתכן שתצטרך לפחות 50% מההון העצמי שלך כדי להשתמש במשכנתא הפוכה, אבל העלות תלויה במלווה ובתוכנית המשכנתא ההפוכה הספציפית שבה אתה משתמש.

ככלל

ייתכן שתידרש להחזיק לפחות 50% מהמניות, מה שאומר שהמאזן שלך נמוך ממחצית הערך הנוכחי של הבית שלך. לעתים קרובות יש צורך להחזיק לפחות 15% הון עצמי בבית כדי לזכות בהלוואה (85% הלוואה), למרות שמלווים רבים חורגים מרף זה. ביטוח משכנתא הוא חובה למי שיש להם פחות מ-20% הון עצמי בבתיהם כדי להגן על המלווה במקרה שבעל הבית לא יעמוד בתשלומי ההלוואה.

במשכנתא טיפוסית

סכום ההלוואה נקבע במידה רבה לפי שווי השוק של הבית מכיוון שהמלווים לא רוצים להלוות יותר ממה ששווה הבית. לדוגמה, אם אתה חייב משכנתא של 200,000$ אבל הבית שווה 250,000$, אז ההלוואה שלכם היא 80% מהערך וההון העצמי שלכם הוא 20%. בינתיים, משכנתא הפוכה של $500 שבה אתה מחזיק ב-75% מההון יכולה להביא לתשלום חד פעמי של קצת פחות מ-125,000$.

אם מחיר המכירה של הבית שלך מספיק

כדי לשלם את המשכנתא הנוכחית שלך ולכסות עלויות סגירה ועמלות ללא דמי כיס, יש לך מספיק הון עצמי בבית כדי למכור אותו ללא כסף באותו זמן של המכירה. ישנן משכנתאות הפוכה פרטיות המוצעות על ידי מלווים פרטיים שיכולות לספק יותר ממקדמה במזומן של ערך הבית שלך, למרות שלמשכנתאות הפוכה פרטיות יש בדרך כלל דרישות זכאות מחמירות יותר. אם אתם זכאים למשכנתא, הכסף יכול לשמש למימון החתונה של בתכם, חופשה משפחתית באירופה, כרטיסים בשורה הראשונה בברודווי להמילטון, כרטיסים עונתיים לקבוצות הספורט האהובות עליכם, תשלומים לתלמידים שלכם. אשראי, או אפילו לבצע תיקונים בבית. הפחיתו את יתרת המשכנתא ותקבלו את הסכום המשוער שתוכלו ללוות כמשכנתא – במקרה זה, 97,500$.

במקרים רבים

המלווים קובעים ציון אשראי מינימלי של 620 כדי לזכות בהלוואת משכנתא, אם כי במקרים מסוימים המגבלה יכולה להגיע עד 660 או 680. כדי לחשב את השווי הנקי שלך, התחל עם אומדן ביתי HomeLights תספק לך אומדן בית אמיתי תוך 2 דקות, שבה תוכל להשתמש כדי לייצב את השווי הנקי שלך לאורך זמן.
עבור פרטים נוספים בתחום של כמה צריך הון עצמי למשכנתא ניתן לגשת לאתר icon-m.co.il

דילוג לתוכן