מיגון דלת הבית והמנעולים

אישית, אני אוהב את מנעולי חיזוק הדלתות בגודל 3 אינץ 'מסדרת מוצרי הפריים. הם קלים להתקנה ומעניקים לך קצת יותר אבטחה בעת הפתיחה. הוסף מנעול הנפתח בקלות (6), הוסף מנעול אבטחה למבצר הדלת (7), או הוסף תפס דלת נייד לחלק הפנימי של הדלת.

מנעול דלת טוב לדלתות נדנדה הוא ה- Nightlock, מנעול דלת מקורי עם מחסום. ה- Nightlock הוא מחסום המעוגן באדמה העומד בפני לחץ עצום מבחוץ. על ידי קידוח מנעול אבטחה של Nightlock למבצר הדלת, הרצפה מחליקה משם ומנגנון הנעילה ממוקם בפנים.

ניתן להתקין את מחסום מנעול הדלת המקורי של NightLocks על מגוון קומות כולל שיש

אריחים ובטון, והוא זמין בפליז בהיר, ניקל מוברש וברונזה כהה. הוא תואם לדלתות במרחק של 1/2 עד 2 אינץ 'מהרצפה ומאפשר פתיחה וסגירה של הדלת מלמעלה למטה. בחיפושנו אחר מכשיר הבטיחות הטוב ביותר לדלתות לשנת 2021, בחרנו בדלת BuddyBar המגוונת ביותר.

Buck 3 Master Lock 265D בר אבטחת דלתות הוא מנעול מאסטר המאבטח גם דלתות נדנדות וגם הזזה. ניתן לכוון אותה לדלת צירים מ -30.5 עד 45 אינץ 'וניתנת להתאמה לשימוש עם דלת הזזה עד 27.5 ו -42 אינץ'.

מנעולי דלת ניידים משמשים חיזוק לנעילת הדלת בעת שימוש בתוך הדלת הנמכרים ברמת גן, אך אין לנעול את פנים הדלת. פיתחנו סוגים שונים של מנעולי דלתות ניידים שניתן להשתמש בהם בבית וכן חדרים בהם משתמשים במנעול דלת נייד מבחוץ.

מנעולי דלתות ניידים מספקים רמה נוספת של אבטחה ויכולים להרתיע פולשים

שותפים יזמים ובעלים חסרי מצפון. אתה יכול גם להשתמש במוט בטיחות או במכשיר אחר כדי להגביר את אבטחת הדלת. מוט בטיחות הוא ידית צריח לחץ נפוצה הניתנת לחיבור לדלת דירה.

פורצים ברמת גן יכולים להביס את ההתקפה באמצעות נעילת הכפתורים על ידי לחיצה על המנעול באמצעות כרטיס אשראי או חפץ דומה ופתיחת הדלת. פורצים יכולים גם להשתמש בהתקפת המפזר כדי לפרוץ דלתות בעזרת מברג גדול או כדור הורס.

מנעולי תפס עמידים גם מסייעים במניעת כניסה מאולצת

כגון בעיטה, שהיא הדרך הנפוצה ביותר לעבור דרך דלת כניסה. אם מנעולן ברמת גן התקין לך בבית מנעול בורג איכותי המחובר לצלחת הסגירה, דלת הכניסה שלך נשארת פחות רגישה לאלימות. מנעול ידית לדלת אפשרי, אך אם המנעול קצר, אין טעם להחזיק את לוחות הסגירה ולהפעיל כוח אמיתי.

אחת הפונקציות המרכזיות של דלת הכניסה שלך

היא לשמור על הבית שלך ברמת גן בטוח ולהגן עליו מפני פולשים. מנעול הוא אחד המרכיבים החשובים ביותר באבטחת דלת הכניסה, וחשוב לבחור את הטוב ביותר לדלת ולבית שלך. אחת החששות הגדולים ביותר של אנשים בנוגע לדלתות הכניסה שלהם היא שהם אינם מחוזקים ומאובטחים בעזרת מנעול.

ישנם מגוון דלתות בשוק על מנת להבטיח את אבטחת דלת הכניסה

אך בחירת המנעול הנכון יכולה להיות קשה. במדריך זה נבחן זאת מקרוב כדי לעזור לך להחליט על מנעול האבטחה הטוב ביותר לדלת הכניסה שלך. כשאתם חוקרים את סוג הדלת החיצונית שאתם רוצים, בדקו את סוגי המנעולים השונים ואת היתרונות והחסרונות שלהם.
למידע מורחב בתחום של מיגון דלת הבית והמנעולים כדאי לבקר באתר eyalock.co.il

בעת רכישת מכשיר בטיחות לדלת, שקול גורמים כגון תהליך ההתקנה, מידות הדלת שלך, מיקום המכשיר והציוד עצמו. דלתות הן אלמנטים עיצוביים אוניברסליים, אך מידותיהן המדויקות עשויות להשתנות.

ה- SecurityMan Security Bar עובד עם דלתות צירים וחלונות הזזה. לדלתות הזזה וחלונות ניתן להתאים את ה- SecurityMan ל -22.25 אינץ 'ול -39.5 אינץ'. בבתים בהם ילדים קטנים יכולים להגיע לידיות הדלתות, קצוות משוננים עלולים להפוך את הקלוריות לבטוחות.

כדי למנוע מאחרים לגשת או לנעול את ידית הדלת שלך, קבל ממנעולן מרמת גן  מנעול ידית דלת ממדרגה ראשונה. התקני נעילה אלה מתאימים לידיות דלתות עגולות וניתן להשתמש בהם עם מפתח כדי למנוע מהכפתור להסתובב כדי להגיע לחור המנעול.

בעזרת מנעולי הדלת הנמכרים הנמכרים ביותר, כגון נעילת כפתור הכניסה למקלדת קמלוט, חפרו את המפתחות ושמרו על דברים פשוטים. באינספור ביקורות חיוביות, מנעולים אלה מציינים כמה קל להתקין ולתפקד את Flex Lock.

מנעולי דלתות ניידים כמו וינקריי עובדים עם רוב הדלתות, אם לא כולן, והן עשויות מחומר חזק שיכול לחסום פולש תוך הגנה על בטיחותך.

השקעה במנעול דלת לבית או לבית הנופש שלך

כדי להגן על משפחתך יכולה להיות אחת ההשקעות הטובות ביותר שאתה יכול לבצע. בין אם אתם רוצים מקדחה קבועה ברצפה, מסגרת דלת העמידה בפני הרבה לחץ, או כלי שקל לנשיאה אתכם בנסיעותיכם, יש מוט בטיחות העונה על הצרכים שלכם. ריכזנו את כל מה שאתה צריך לדעת על אבטחת הדלת שלך מפני בעיטות.

 

הפתרונות של Lowe מתאימים לא רק לדלת הכניסה שלך, אלא לכל אזור בנכס שלך ברמת גן והמרכז. הוספת מפתח אבטחה, ברג לדלת, שרשרת אבטחה, נדנדת אבטחה או מגן דלת (ראו: חדרי מלון) היא דרך מהירה וקלה להגן על עצמכם מפני כניסה לא רצויה לביתכם.

דילוג לתוכן