עטים ממותגים לעסקים

עטים כדורים מפלסטיק הם הבסיס לשוק מוצרי הפרסום עם אלפי צבעים, סגנונות ואפשרויות דיו. למעשה, עטים מותאמים אישית החזירו את מקומם כקטגוריית מוצרי הפרסום מספר 1 מבחינת חיפוש מקוון כללי.

אנו מציעים מגוון עטים חרוטים בהתאמה אישית ומתנות אחרות לכל סוג אירוע ולכל סוג של לקוח

אנו בטוחים כי עט מותג יענה על הדרישות שלך, התקציב שלך, גיוס התרומות או המודעות של לקוחות או לקוחות עסקיים. בנוסף לסיכות סגסוגת Energel שהוזכרו לעיל, אנו מציעים גם סוגים שונים של סיכות מתכת בהתאמה אישית עם מיתוג שיוכיח את ערכם.

מחקר של BPMA (איגוד הסחורות לקידום מכירות בריטי) מראה כי עטים לקידום מכירות הם עדיין הבחירה הראשונה להגדיל את המודעות למותג ולהשאיר רושם מתמשך

לוגו Custom Custom ו- Pen עט מותאם אישית הם פריטי קידום מכירות פרקטיים ובמחיר סביר שמוכיחים את יעילותם בקידום המותג והחברה שלך באירועים. ישנם יתרונות רבים לשימוש בעטים ובעפרונות מודפסים בהתאמה אישית לקידום העסק שלך.

עטים מותאמים אישית זמינים גם בכמויות קטנות וניתן להזמין אותם בכמויות גדולות

ל- EverythingBranded Everythingbranding יש אחד מהמבחר הגדול ביותר של עטים לקידום מכירות בבריטניה, המאפשר לך להדפיס את הלוגו והמיתוג שלך. חברות יכולות להרוויח מהעטים האלה על ידי, למשל, להציג אותן במהלך שיחות וידאו או להשאיר אותן נוחות בבית.

מבחר מותגי העט הפופולריים שלנו כמו Bic

Parker, Green Best ורבים נוספים נותן לך את ההזדמנות להזמין עטים כדורים חסכוניים ומותאמים אישית לקמפיינים הפרסומיים שלך וכן עטים כדורים מותאמים אישית באיכות גבוהה שיכולים להיות מתנות מושלמות. עטים לקידום מכירות הניתנים להדפסה עם הלוגו והמיתוג שלך זמינים כסטנדרט בדיו שחורה וצוות EverythingBranded הידידותי ישמח להציע לך מחיר מותאם לצבעים ספציפיים וצורות עט יוצאות דופן. זמין בכמויות גדולות וקטנות, סטים של EverythingBrands המותאמים לעיצוב עטים אידיאליים ליצירת אריזות קידום מכירות שלעולם לא יישכחו.

כאשר אתה מדפיס עטים לקידום מכירותיך

רבים מהלקוחות שלנו אוהבים להתמקד בלוגו ובשם החברה שלהם כדי להבטיח שהם יקבלו את החשיפה המקסימלית למותג. מבחר העטים האלגנטיים, המסוגננים והצבעוניים שלנו, עט ג'ל, עטים מפלסטיק, עטים, עפרונות והדגשים מוכן להציג לוגו החברה שלך.

אם סגנון זה אינו מסתדר עם הלוגו שלך

ייתכן שתרצה לשקול את אחד מעפי הפרסום המשולשים המותאמים אישית או סיכות טוויסט ממתכת חרותות. אתה יכול גם להבהב את הלוגו הדו-צבעוני שלך עם מוט Bic או עט הכובע הקלאסי. רבי המכר הוא הדפסת לוגו בהתאמה אישית בלונדון טוויסט אקשן בהתאמה אישית עם ציפוי מגע גומי למשטח כתיבה פשוט.

עטים נשלפים באופן כללי כוללים מגוון צבעים ורקעים לעיצובי הלוגו שלך

עטים לקידום מכירות לניקוי המסכים Stylus הם סגנון בעל אפשרויות רבות. עט הפרסום שלנו הוא עט רב תכליתי מותאם אישית המאפשר לך לכתוב על נייר, להקליד על מסך מגע או מקלדת.

עט הלוגו של החברה מושלם מכיוון שהוא מוצר רב תכליתי שניתן להשתמש בו שוב ושוב לאורך כל היום. כאשר אתה מבחין בכך, נראה כאילו אתה מעריך עט שיכול להעביר את המסר ללקוחות פוטנציאליים חדשים.

עט לוגו חברה יכול ליצור לעסק שלך עד 3,000 הופעות, וזה זול יותר מהעלות של פריט קידום מכירות הופעות. רכישת עט עם לוגו יכולה לחסוך לך כסף, לקדם את המותג שלך ולנצח עבור העסק והרווח שלך.

גדלי עט קידום מכירות סיטונאי הם דרך מצוינת לפרסם את העסק שלך ולקדם את המותג שלך מבלי למצות את התקציב שלך; ואתה יכול לקנות אותם במינימום קטן בכמויות גדולות

עפרונות ממותגים פופולריים גם בשוק למתנות קידום מכירות. ניתן להשתמש בעטים אלה בעלות נמוכה בחנות או לשלוח אותם ללקוחות במהלך ביקור.

המעצבים הגרפיים שלנו מוכנים לעזור לך לעצב את העט המושלם עבור העסק או האירוע שלך

כאשר אתה מזמין עט מותאם אישית מחברת עטים לאומית, אתה לא רק מקבל את הסגנון, הצבע והמחיר הטובים ביותר עבור עטים לקידום מכירות, אלא שאתה גם מקבל ניסיון של למעלה מ -50 שנה כדי לעזור לעסקים ליצור קשרים מתמשכים.

רק בגלל שעט פרסומת זול

הוא מציאה לא אומר שהוא פחות יקר מהעטים האחרים שלנו. כך שתוכל לראות את המותג שלך על כלי נייר באיכות גבוהה. בתי ספר משתמשים במוצרי ההמונים המותאמים אישית שלנו כחלק ממסעות גיוס תרומות מוצלחים, כמו גם פריטים מותאמים אישית עם לוגו החברה שלך ומידע עסקי שלך כולל שקיות, מחזיקי מפתחות וספלים במחירים תחרותיים, כמו גם עטים לפריטים באיכות גבוהה יותר.
למידע נוסף אודות עטים ממותגים לעסקים עליך לגלוש לאתר logogift.co.il

על מנת לקרוא עוד פרטים נוספים אודות עטים ממותגים לעסקים ולוגו גיפט מוצרי פרסום מומלץ להעיף מבט ב- logogift.co.il

יש כל כך הרבה מותגי סיכות לבחירה שיכול להיות קשה להחליט

בין אם יש לכם קמפיין הדורש עט לאירועי בית ספר או עט מותאם אישית כדי להרשים הורים ותלמידים, במפעלי עטים יש מגוון רחב של מוצרים המתאימים לכל אירוע. בעת רכישת עט מותאם אישית, נכסים כגון צבע, הדפסה, צבע וסגנון העפרונות נכנסים לתמונה.

עטים לקידום מכירות ידידותיים לסביבה שלנו עשויים מחומרים בני קיימא והם האפשרות האידיאלית לפנות ללקוחות בעלי מודעות לסביבה-הבחירה המושלמת אם אתה מנהל חברה בעלת ערכים ירוקים

תוכלו למצוא שורות ותווים רבים, החל מסיסמאות פרסום שניתן לקרוא בתיאור המוצר ועד לוגואים בודדים על העטים.

עט ה- Joy Gel זמין ב -14 צבעים עם חלונות הדפסה נדיבים ויש לו ידית נוחה ודיו דיו. עטים כדורי במבוק טבעיים מסוגננים עם פעולה דחיפה ונשלפת זמינים במגוון צבעי עט ודיו.

דילוג לתוכן