שירות רופא עד הבית

כמייסד ומנכ"ל House Call Doctor Los Angeles, ד"ר פרזם המוערך שואף לספק לכל מטופל טיפול ותשומת לב ברמה עולמית מהנוחות של ביתו. רופאי הבית שלנו מעניקים למטופלים גישה לטיפול הרפואי הטוב ביותר מהנוחות של ביתם. ספקי שירותי הבריאות הביתיים שלנו מספקים טיפול ביתי ראשוני וביניים לחולים בוגרים בכל הגילאים עם מגוון רחב של מצבים כרוניים, אקוטיים וגריאטרים. רופא הבית שלנו פוגש מטופלים בבית, בוחן את מצבם הבריאותי ומפתח תכנית טיפולית לשמירה על בריאות מירבית.

ניתן להתאים ביקורי בריאות בבית לצרכי המטופל ויכולים לכלול כל שילוב של השירותים המפורטים לעיל

על ידי מתן טיפול רופא עד הבית, רופאי בית יכולים לספק המשכיות טובה יותר של טיפול לחולים שאולי לא תהיה להם גישה אחרת לשירותי בריאות רגילים או אמינים. עבור חולים מבוגרים יותר, מחקר שפורסם בכתב העת Health Affairs מצא שיותר מ-5,000 ספקי טיפול ראשוני בפריסה ארצית ביצעו יותר מ-1.7 מיליון ביקורי בית אצל מקבלי Medicare ב-2013 לבדה, כאשר חלק מהרופאים ביצעו יותר מאלף ביקורים. בבית בשנה.

אבל הודות להתקדמות בטכנולוגיה רפואית ובשירותי בריאות ביתיים

אנו חיים כיום בחברה שבה רופאים פוגשים חולים בבית. בבחירת שירותי רופא בית, ניתן לקבוע תור לרופא ולקבל טיפול רפואי בכל שעה בבית 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, ולא צריך לעמוד בתור עם מטופלים אחרים שמחכים לא פחות תורים. אינך צריך להיות מרותק לבית או להירשם לתוכנית בריאות ביתית כדי להיות זכאי לרופא שיגיע לביתך.

חלק מהקישורים בראש עמוד זה מצביעים על השירותים שהם יספקו עבור רופאי משפחה לחיובים של Medicare

אתה יכול לנסות להתקשר להוספיס ולתוכנית הטיפול הפליאטיבי באזור שלך כדי לראות אם הם יכולים לארגן משהו או אם הם מכירים רופא מקומי שמציע את השירות הזה. למידע נוסף, שוחח עם הרופא שלך ופנה לסוכנות לטיפול ביתי באזור שלך כדי לראות אם הם מציעים שירות זה.

ייתכן שתהיה לך גישה לטיפול רפואי ביתי דרך ביטוח הבריאות שלך

מגוון שירותי בריאות הבית שמטופל יכול לקבל בבית אינו מוגבל. בנוסף להפחתת האשפוזים בבתי החולים וביקורי המיון, הטיפול בבית מותאם אישית יותר ממה שמקבלים רוב החולים במשרד הרופא או בבית החולים.

ספקי טיפול ראשוני בבית, כולל רופאים, אחיות ופרמדיקים, רואים כשישה עד עשרה חולים ביום, בהשוואה לרופאים אמבולטוריים שרואים עד 25 אנשים. 30 נוספים), שבדרך כלל לא מכסה את זמן הנסיעה ברכב או תיאום טיפול בחולים קשים כל כך.

על פי מחקר שצוטט על ידי האקדמיה האמריקאית לרפואת בית

החיסכון למטופל הוא בין 1,000 ל-4,000 דולר בשנה על ידי צמצום השהות בבתי חולים ובתי אבות, נסיעות לחדרי מיון וביקורים אצל מומחים. זה אולי נראה מנוגד לאינטואיציה, אבל לפי מחקר שנעשה על ידי המחלקה לענייני חיילים משוחררים והמרכזים לשירותי רפואה ו-Medicaid (CMS), מתן לחולים פגיעים אלה טיפול ראשוני מותאם אישית בבית חוסך כסף ל-NHS. עבור חולי מחלה כרונית, מעבר לנוחות הטיפול הראשוני הביתי, "היתרון הגדול ביותר הוא שהטיפול מתואם היטב", אומר ד"ר זיא אגא, המנהל הרפואי של מרכז המחקר לבריאות ווסט. טיפול בקשישים.

בעוד ששיטות בריאות ביתיות מסוימות עשויות להפגיש קבוצות גדולות ומגוונות של ספקי שירותי בריאות

כדי לענות על הצרכים של המטופלים שלהם, רבים אחרים, כולל שיטות קטנות יותר, ייצרו קבוצות וירטואליות המחברים את עצמם ואת המטופלים שלהם לספקים ולשירותים בקהילות שלהם. הכוונה למטופל המרכז לבריאות ראשונית מספק שירותי בריאות מבוססי מערכות יחסים תוך התמקדות באדם השלם. טיפול מקיף בית הסיעוד הראשוני אחראי לספק את הרוב המכריע של צרכי הבריאות הגופניים והנפשיים של כל מטופל, לרבות מניעה ובריאות, טיפול אקוטי וטיפול במחלות כרוניות.

ניתן להשתמש בבדיקות בריאות ביתיות לכל דבר

החל מרפואה מונעת ועד למצבים כרוניים מורכבים, והן יכולות להתבצע על ידי מגוון רחב של אנשי מקצוע בתחום הבריאות, כולל רופאים כלליים, פיזיותרפיסטים, מרפאים בעיסוק, מרפאים בדיבור ואחרים . ביקורי בית הפכו גם למשהו משירות חדש עבור העשירים המכונה רפואת קונסיירז'. רופאים דוגלים בטיפול ביתי מוגבר בקשישים וחולים כרוניים שעלולים לסבול מבעיות תחבורה ויהנו מכך שרופאי הבריאות שלהם יעבדו יחד במקום אחד. חלק מהאנשים הצליחו למצוא רופא פשוט על ידי התקשרות או כתיבה לרופאים מקומיים עד שמצאו אחד שהסכים לבקר בית.

אתה יכול למצוא שירותים רפואיים באזור שלך באמצעות מילים בגוגל כגון "רופא בית" או "רופא בית" או "בית בלבד" ו"רופא" או שמות העיר או המדינה שלך

אמוול, למשל, גובה $69 עבור ביקור חירום מקוון ויכול לספק מרשמים והמלצות למעקב אישי עם מומחים. הם יכולים גם לרשום תרופות, לשלוח את ההערות שלך ל-PCP שלך ולתת לך הפניות. הם זמינים מסביב לשעון ושבעה ימים בשבוע.

נכון לעכשיו

Teladoc וחברות טלרפואה אחרות מציגות את עצמן כתחנה הראשונה למידע על נגיף הקורונה ולפעמים משאבים אחרים. DispatchHealth הושקה בשנת 2013 ושולחת צוותי חירום מאומנים לבתי החולים המצוידים במעבדות ניידות לבדיקת דם, נוזלים תוך ורידיים, נבולייזרים וחלק גדול מהציוד הסטנדרטי של המיון לאבחון ולטפל בחולים. החברה טוענת כי סיפקה טיפול ביתי חירום ליותר מ-220,000 חולים ומציעה שירותי טיפול לפי דרישה ב-29 ערים.
על מנת לראות מידע בתחום של שירות רופא עד הבית נא להעיף מבט ב- meda-ly.co.il

Pager מניו יורק

המציעה אפליקציה לשירותי רפואה טלפונית ושיחות אישיות הביתה ברחבי העיר, גייסה עד היום 62 מיליון דולר, לפי Crunchbase. חברת הבריאות הוירטואלית Ro רכשה את Workpath, חברת תוכנה המאפשרת לארגוני בריאות להציע שירותי אבחון וטיפול ביתי לפי דרישה באמצעות ממשק פשוט לתכנות יישומים.

מבוססת באטלנטה, ג'ורג'יה, Resurgia Health Solutions היא תרגול רפואי חדשני המבוסס על בית המתמקד במתן שירותי בריאות ביתיים איכותיים. Home Docs משפר ומחולל מהפכה בשירותי רופא מבקרים בקהילות מרכז פלורידה.

בינתיים

קליפורניה משתפת פעולה עם Alignment Healthcare כדי לעזור לחולים במחוזות לוס אנג'לס ואורנג'. היא מקבלת ביטוח אך גובה 199 דולר בנוסף לעמלות על השימוש בשירותיה. היא גם מקיימת קשרים עם 6,000 מעסיקים שמשלמים דמי עובדים. בשנת 2019, היל התרחב גם לעיר ניו יורק עם רכישת Doctors on Call, שירות בריאות ביתי.

הרופא התורן מספק ביקורים למטופלים בבית, במוסדות סיעודיים ובבתי מלון על בסיס גורם זמן הלוקח בחשבון את המרחק המחושב. כשירות בריאות בית חוץ שעות, אנו מספקים שירותים רפואיים רק מחוץ לשעות בית החולים או רופא המשפחה.

 

דילוג לתוכן