ירוואן בירת ארמניה יעד פופולארי?

אולי הדרך הקלה ביותר לבקר באחמיאדזין היא לצאת לטיול קצר מירוואן. ביקור בטאטיב הוא אחת הפעילויות הפופולריות ביותר עבור תיירים ארמנים.

אחד המקומות שחובה לראות בארמניה למי שנמצא בשיראק

הוא מנזר מרמשן. כנסייה מעניינת במיוחד ממוקמת ליד ירוואן ב-Khor Virap; מנזר עתיק זה, הממוקם קרוב לגבול ארמני-טורקיה, הוא מקום אידיאלי לתצפית על הר אררט במלוא הדרו. וכמובן, עליכם לבקר במנזר אכמיאדזין המפורסם, אתר מורשת עולמית. כשמבקרים בירוואן, אסור לפספס את כיכר הרפובליקה (עם מזרקות מזמרות), את מתחם הקסקייד ואת ציטסנרקאברד, מתחם ההנצחה של רצח העם הארמני.

ירוואן

הידועה גם כעיר בתי הקפה, היא ביתם של מסעדות, בתי קפה נעימים, פארקים וכו'. בירוואן שוכן גם המסגד הכחול, שהוא המסגד היחיד בכל המדינה, כמו גם עולם התחתון המופלא של לבון , שהוא אחד המראות הכי יוצאי דופן באירופה. הוא חלק מהפארק הלאומי סבן, אחד מארבעת האזורים המוגנים בארמניה.

אגם Sevan

הממוקם בלב ארמניה, הוא האגם הגדול במדינה ומקום נהדר לבקר בו בזמן חופשה במדינה. סוואן (66 ק"מ צפונית מזרחית לירבאן) היא אחת הערים המפורסמות בארמניה הודות לאגם סבן הנפלא. נס הטבע נמצא במרחק של כשעה נסיעה מירוואן באזור ג'הרקוניק, ואגם סבן נגיש בקלות מירוואן.

בירת ארמניה, ירוואן, היא עיר מסבירת פנים הידועה בארכיטקטורה היפה שלה. למי שנמצא בפעם הראשונה בירוואן, אנו ממליצים לבקר במרכזה, הידוע ביצירות המופת הארכיטקטוניות הייחודיות, בתי הקפה הנעימים, המסעדות והפארקים היפים.

מרכז הבירה הוא כיכר הרפובליקה, שתוכננה בשנת 1924 על ידי האדריכל הארמני המפורסם אלכסנדר טמניאן. בירת ארמניה ידועה בתור העיר ה"וורודה" בזכות המבנים היפים להפליא, מכיוון שרוב המבנים כאן עשויים טוף בגווני אוקר ורוד.

המרכז הפוליטי של ארמניה

הוא ביתם של רבים מהמוזיאונים ואתרי התרבות של המדינה בירוואן, המרכז הדתי Etchmiadzin, הר הגעש Aragats בגובה 4100 מ' ומנזרים Geghard ו-Khor Virap. אי אפשר לבקר בבירת ארמניה, ירוואן, מבלי לשים לב לאטרקציה הטבעית המפוארת שלה – הר אררט. נופים של הר אררט מכל רחבי ארמניה, אבל אולי את נופי ההרים הטובים ביותר אפשר למצוא ממנזר Khor Virap, שבהחלט שווה ביקור בפני עצמו.

אחד הסמלים האיקוניים ביותר של ארמניה והנצרות

הוא מנזר Khor Virap, הממוקם במרחק שעת נסיעה מירוואן באזור אררט, במקום הייחודי של עמק אררט המשקיף על הר אררט. מנזר הגארטסין ממוקם בפארק הלאומי היפהפה דיליג'אן בארמניה, רק 20 דקות מדיליג'אן (העיר).

מנזר סאנהין

הוא פנינה נוספת של ארמניה ואתר מורשת עולמית של אונסק"ו. הוא ממוקם ליד אלאוורדי ורוב התיירים יבקרו בשני המנזרים הללו ביחד. בצפון ארמניה תמצאו את המבצר והמנזר Akhtala, ששווה ביקור ליד אלאוורדי, וכן אם אתם מבקרים בסאנהין וב-Haghpat. באזור סיוניק, כ-200 קילומטרים מירוואן, תמצאו את אחד המונומנטים המגאליים העתיקים והפופולריים בארמניה, הנקרא Karahunj או Zorats Karer (צבא האבן).

מה שמענג את Geghard והופך אותו לאחד המקומות המעניינים ביותר לבקר בהם בארמניה

הוא הקפלות השכנות, שנחצבו באבן, פשוטו כמשמעו, לפני כמעט 1400 שנה, ללא דבר מלבד כוחם של האדם והחיות. בדרך חזרה לבירה ירוואן, שני מקומות מעניינים לביקור בארמניה הם מנזרים Geghard ו-Garni. אתה יכול גם לבחור בסיור של חצי יום בירוואן כדי לבקר באתרים החשובים ביותר.

סיור בארמניה לא יהיה שלם ללא ביקור באחמיאדזין

ארמניה, בעלת היסטוריה עשירה ותרבות עתיקה, אימצה את הנצרות בשנת 301 לספירה. וזו הייתה המדינה הראשונה בעולם שהפכה אותה לדת המדינה שלה. כאשר תבקרו בארמניה, תזכרו פעמים רבות שזו הייתה המדינה הנוצרית הרשמית הראשונה בעולם, שכן אינספור מנזרים הם בין האטרקציות התיירותיות המובילות בארמניה. אם מנזר Geghard לא היה בארמניה, זה היה אחד מאתרי התיירות המרכזיים במדינה.

הבחירה האחרונה שלנו מבין המקומות הטובים ביותר לביקור בארמניה

היא דווין, אחת הערים העתיקות במדינה – למעשה, היא הייתה בירת ארמניה במהלך ימי הביניים. אם כבר מדברים על המקומות הכי חמים לביקור בארמניה, זה מקום טוב להתחיל עם לא אחרת מאשר הבירה ירוואן, שנולדה בשנת 782 לפני הספירה. ביקור בירוואן מצעיר את המבקרים, בין אם הם מגיעים לכאן בפעם הראשונה או מבקרים מספר פעמים.

מלבד היותה ביתם של שליש מאוכלוסיית המדינה

העיר מתהדרת גם במוסדות תרבות נפלאים רבים בדמות מוזיאונים ותיאטראות רבים. מהבירה האופנתית ירוואן ועד לאתרים היסטוריים ארמניים מקסימים ברחבי המדינה, המדינה שובת לב ומקסימה. למרות שירוואן היא אחת הערים האהובות עלי בעולם, יש עוד הרבה מקומות בארמניה ששווה לבקר בהם.

לאחרונה ביליתי מספר ימים בארמניה, ביקרתי בשתי הערים הארמניות המעט ידועות ובחקרתי את אתרי התיירות העיקריים בארמניה. במהלך הביקור שלך בארמניה, אתה יכול גם לראות כמה מקומות לא ידועים כמו גם יעדי תיירות מהשורה הראשונה.

המעיינות המינרליים הרבים באזור לורי גורמים לכך שלוואנדזור והסביבה יש הרבה אתרי ספא נפלאים

Tsaghkadzor היא עיר עם תשתית מודרנית מפותחת ואתר הסקי הפופולרי ביותר בארמניה, עם פרויקטי ספורט ובידור שונים. החל מירוואן, הידועה כעיר בתי הקפה, תוכלו לחקור את רוב האטרקציות של ארמניה בטיול יום. עם מורשת היסטורית ותרבותית עשירה, ארכיטקטורה ייחודית, אטרקציות עוצרות נשימה, מוזיאונים נהדרים וחיי לילה תוססים, האטרקציות התיירותיות של ירוואן הופכות במהירות לפופולריות בנתיבי התיירות של ארמניה.

כמובן

טיול לארמניה צריך להתחיל מירוואן, הבירה, אחת הערים העתיקות בעולם. אמנם ירוואן היא בהחלט לא עיר יפה, אבל יש לה הרבה מה להציע שכן רחובותיה שוקקים חיים ואינספור בתי קפה וטרסות תופסים כל פינה, כיכר ופארק. דיליג'אן מכונה לעתים קרובות "שווייץ הארמנית" ולמעשה, היא אחת הפינות הציוריות והנעימות ביותר בארמניה.

דיליג'אן

הממוקמת 100 ק"מ צפונית מזרחית לירבאן, היא המקום הירוק ביותר בארמניה שהיינו בו אי פעם. Karahunj, הממוקם 200 ק"מ מבירת ארמניה, הוא הכפר הבא שתתקלו בו בחיפושכם אחר המקומות המתויירים ביותר במדינה זו. מכונה לעתים קרובות בינלאומית כגרסה הארמנית של סטונהנג' הבריטית, Karahunj הוא אחד ממקומות החופשה המעניינים ביותר לבקר בארמניה.

דילוג לתוכן