מהו ציפוי ננו לרכב?

                             

ציפוי ננו, הוא שכבת הגנה מתקדמת טכנולוגית הנקשרת ברמה המולקולרית עם משטח המכונית. ציפוי זה נועד להגן  באופן מיקרוסקופי וליצור מחסום בלתי חדיר מפני אלמנטים חיצוניים, תוך כדי שהוא שומר על צבע המכונית, מונע חמצון ומציע ברק מסנוור לצבע המקורי לרכב, כזה שקשה לשכפל בשיטות מסורתיות.

שלבים ביישום ציפוי ננו

התהליך של ציפוי ננו לרכב הוא עניין מתוזמר קפדני הכולל מספר שלבים. ראשית, משטח המכונית אמור להיות מנוקה היטב בכדי להבטיח הדבקה אופטימלית. לאחר מכן מגיע היישום של ציפוי הננו, אשר נמרח בקפידה על פני השטח באמצעות אפליקטורים מיוחדים. לאחר תקופת הייבוש, הציפוי מתחיל להתמזג עם הצבע, וכתוצאה מכך מתקבלת שכבת מגן עמידה שיכול לדחות מים והמהווה לוק אסתטי מצוין.

למה דווקא ציפוי ננו?

ציפוי ננו אינו טיפול שטחי לרכב, זה הוא אמצעי הגנה מקיף מפני מערך שלם של איומים. הציפוי מגן על צבע המכונית מפני קרני UV והוא גם מונע דהייה צבע. אבל יתרה מכך ציפוי ננו גם דוחה מים ומזהמים, מה שהופך את הניקוי לאחר מכן ללא מאמץ ומפחית את הסיכוי לחריטה של כתמי מים בצבע. בנוסף לכל אלו, האופי ההידרופובי של ציפוי הננו גורם לכך שלכלוך, לשלשת ציפורים ולנתזי חרקים יש סיכוי נמוך יותר להיצמד למשטח הרכב, מה שמבטיח שהמכונית תשמור על המראה המבריק שלה.

לכן בחירה בציפוי ננו היא לא רק הגנה – היא עוסקת בשמירה על היופי והערך של המכונית לאורך שנים. מכונית מצופה בננו שומרת על ברק כמו באולם התצוגה  ואפילו לתקופה ממושכת, תוך כדי הפחתה בצורך בשעווה או בניקוי מעמיק תכופים. יתר על כן, שכבת ההגנה הנוספת יכולה לסייע במניעת דהיית צבע ופגמים, ולהבטיח שמראה המכונית יישאר, גם שחולפות השנים.

דילוג לתוכן