מטבח אפור – מטבחי דניאל

מהם 5 הסוגים השונים של צבעי המטבח?

מטבח הוא מקום בו אנו מבלים זמן רב בבישול והכנת אוכל. זה גם הלב של הבית והוא בדרך כלל החדר הראשון שאתה רואה כשאתה נכנס לבית. מטבח צריך להיות פונקציונלי, מסוגנן ומסביר פנים, ולכן חשוב לבחור את הצבע המתאים למטבח שלכם.

ישנם סוגים רבים ושונים של צבעים שאתה יכול לבחור עבור המטבח שלך. הצבעים הפופולריים ביותר הם לבן, שחור, חום, כחול כהה וירוק. מטבחים לבנים פופולריים מאוד מכיוון שהם מעניקים מראה נקי ומרווח אך הם יכולים להיות קשה לשמור על מראה בתולי כל הזמן. מטבחים כחולים כהים הם נהדרים אם אתה רוצה משהו מסורתי יותר ואילו מטבחים ירוקים מושלמים אם יש לך ילדים או חיות מחמד שנוטות לעשות בלגן במטבח שלך עם אוכל או חומרים אחרים כמו צבע או דבק.

מהו מטבח אפור? (מפתחות: עיצוב מטבח אפור, צבע מטבח אפור, ארונות מטבח אפורים, ערכת צבעים אפור)

המונח "מטבח אפור" הוא חדש יחסית. הוא צבר פופולריות בעשור האחרון, וכיום הוא נתפס כאלטרנטיבה רצויה למטבח הלבן המסורתי.

מטבח אפור מוגדר על ידי פלטת הצבעים שלו – גוונים ניטרליים של אפור, שחור ולבן הם כולם בחירה פופולרית. במקרים מסוימים, ניתן להשתמש גם בחום כהה או כחול-אפור. ניתן ליישם את ערכת הצבעים על הקירות, הארונות, הריצוף או כל משטח אחר בחדר.

הצבע הנפוץ ביותר לקירות במטבח אפור הוא אפור בהיר או אוף-ווייט – גוונים אלו נתפסים לרוב כנייטרליים יותר מצבע לבן טהור. צבעים בהירים על הקירות מספקים תחושה אוורירית שגורמת למטבח מסוג זה להרגיש פתוח ומרווח יותר מאשר מטבח עם צבעים כהים על הקירות. גוונים כהים יותר של אפור משמשים לעתים לניגודיות ועניין ויזואלי – למשל ארונות שחורים על קירות אפורים בהיר יכולים ליצור מראה מעניין הבולט מרבים אחרים

גוון חום שונה למטבחים

המטבח הוא הלב של הבית, והוא גם אחד החדרים החשובים בבית. כאשר אתם מעצבים את מטבח החלומות שלכם, יכול להיות קשה להחליט באיזה צבע לבחור לארונות.

יש כל כך הרבה צבעים לבחירה, וזה יכול להיות קשה למצוא רק אחד שמתאים לך. אם יש לך מטבח אפור, או שוקל, אז מאמר זה יעזור לך להחליט אם מטבח אפור מתאים לך או לא.

מאמר זה יעזור לאנשים שחושבים באיזה צבע הם צריכים לצבוע את ארונות המטבח שלהם

השימוש בחום במטבחים אינו חדש. חום משמש כצבע מטבח במשך שנים רבות. אבל הצבע הוא לא תמיד זהה, זה יכול להיות חום כהה או חום בהיר.

הצבע החום הבהיר מושלם למי שרוצה ליצור אווירה עליזה וחמימה יותר. הצבע החום הכהה מושלם למי שרוצה ליצור אווירה אלגנטית ומסוגננת יותר.

סגנונות וחומרי הריהוט הטובים ביותר למטבחים אפורים

מטבח אפור יכול להיות דרך מצוינת ליצור מראה מודרני ומסוגנן. הם מושלמים למי שרוצה תחושה מינימליסטית יותר אבל עדיין רוצה להשתמש בצבע במטבח שלהם.

ניתן ליצור מטבחים אפורים על ידי שימוש בחומרים וסגנונות שונים. לדוגמה, אם אתה רוצה סגנון קלאסי יותר אז אתה יכול לבחור בארונות עץ או משטחי גרניט. אם אתה רוצה משהו שהוא יותר מודרני ומלוטש אז אתה יכול לבחור מכשירי נירוסטה או משטחי שיש.

מיטב סגנונות הריהוט והחומרים למטבחים אפורים – הריהוט הטוב ביותר למטבחים כהים, רעיונות רהיטים

המטבח הוא הלב של הבית. זה המרחב שבו אנחנו מבשלים, אוכלים, מתרועעים ומבלים זמן איכות עם המשפחה והחברים. זו הסיבה שחשוב שיהיה מטבח מעוצב שלא רק נראה טוב אלא גם מרגיש טוב.

מטבח אפור יכול להיות בחירה מצוינת למי שמחפש לעצב את מטבח החלומות שלו. אפור הוא אחד הצבעים הנייטרליים הפופולריים ביותר כבר שנים רבות. יש לו תחושה נצחית והוא אף פעם לא יוצא מהאופנה.

איך לגרום למטבח האפור שלך להיראות תעשייתי ומינימליסטי

המטבח הוא חלל שלעתים קרובות מתעלמים ממנו. עם זאת, עם העיצוב והצבעים הנכונים, זה יכול להפוך ללב הבית שלך. מטבחים אפורים הופכים פופולריים יותר, אך לא תמיד קל לעצב אותם. ריכזנו עבורכם כמה טיפים כיצד לגרום למטבח האפור שלכם להיראות תעשייתי ומינימליסטי.

– השתמשו בצבעים כהים על מנת ליצור קונטרסט בין הקירות הבהירים

– הוסף נקודות צבע עם פרטי נחושת או פליז – בחר חומרים טבעיים כגון עץ ובטון למשטחים

– הוסף אי עבור שטח אחסון נוסף
עבור עוד פרטים מורחבים על מטבח אפור – מטבחי דניאל באפשרותך להעיף מבט ב- daniel-k.co.il

המטבח הוא לב הבית ויש לעצב אותו כך שיתאים לסגנון שלכם. אם אתה אוהב מינימליזם ועיצוב תעשייתי, אז מטבח אפור עשוי להיות מושלם עבורך.

מטבחי דניאל: איך לגרום למטבח האפור שלך להיראות תעשייתי ומינימליסטי – מטבחים בעיצוב תעשייתי כדי שייראה מגניב
למידע נוסף אודות מטבח מוקה ומטבח אפור – מטבחי דניאל כדאי לבקר ב- daniel-k.co.il

דילוג לתוכן