ג\"ל אלווורה להרגעה לאחר ניתוח קיסרי

לאור השיעור הגבוה של ניתוח קיסרי באיראן והסיבוכים הנובעים מכך, ברור כי יש צורך לחקור את השפעת ג'ל האלוורה וריפויו על פצעים בניתוח קיסרי. מחקר זה נועד לקבוע את יעילות ההלבשה בג'ל אלוורה לריפוי פצעים בניתוח קיסרי. באיראן נערך מחקר קליני על השפעת ג'ל אלוורה על ריפוי פצעים במהלך ניתוח קיסרי.

יישום מקומי של אלוורה שיפר את תכונות הפצע תוך 24 שעות לאחר ניתוח ניתוח קיסרי

על פי המחברים. נערכו מספר מחקרים על סגולות הריפוי של צמח האלוורה (Sahu et al., 2013). במחקר על דלקת פצעים בריריות הפה, שטיפת פה אלוורה הייתה יעילה בריפוי פצעים על ידי הפחתת דלקת בהשוואה לקבוצת הביקורת (Mansour, Ouda, Shaker and Abdallah, 2013).
למידע נוסף בתחום של אלופירסט לאחר ניתוח קיסרי כדאי לבקר באתר aloe-first.co.il

יישום אלוורה למשך המחקר לא הראה הבדל משמעותי בריפוי הפצע 9 ימים לאחר הניתוח

המחקר היה יוצא דופן בכך שנעשה שימוש בג'ל טרי העשוי מעלי אלוורה לאחר ניתוח קיסרי. מחקר שנערך על 50 משתתפים בשנת 2013 מצא כי אנשים שהשתמשו בג'ל אלוורה לטיפול בכוויות חלקיות שטחיות הראו תוצאות טובות יותר מהקבוצה שהשתמשה באחוז אחד של קרם סולפדיאזין מכסף.

אם יש לך כוויות שמש או כוויות קלות, יש למרוח אלוורה כמה פעמים ביום. משפר את בריאות העיכול צריכת אלוורה יכולה להועיל למערכת העיכול שלך ולעזור בהקלת וריפוי בעיות קיבה, כולל תסמונת המעי הרגיז (IBS).

אלוורה אלוורה משמש לריפוי פצעים וכוויות ובעל תכונות אנטי דלקתיות

נוגדות חמצון וחיטוי. הקלה בסדקים אנאליים אם יש לך סדקים אנאליים, יישום חוזר של קרם אלוורה על האזור הפגוע יכול לתרום לריפוי. השימוש בטבליות ארניקה מקלה על כאבי שרירים, נפיחות וחבורות הקשורים להתאוששות קטע ה- C.

קח סרפד

אכינצאה, ירו או תה כדי להילחם בזיהומים לאחר הניתוח. נסה תוסף קלנדולה כדי למנוע זיהומים בנרתיק, שהם תופעת לוואי שכיחה בניתוח. קחו גם קינמון או שום, מי קוקוס, חומצות שומן אומגה 3, תה גרגרי עוזרד, תה היביסקוס או חומץ תפוחים; אלה יכולים גם לעזור.

שתו לפחות כוס מרק עצם אחת ביום

כדי להחזיר חומרים מזינים חיוניים המותשים מאובדן דם. בית החולים מעודד נשים להחזיק שקיות קרח מעל חתכיהם ביום הראשון כדי להפחית את הנפיחות. עם חזרתך לחדרך, תקבל משככי כאבים נוגדי דלקת. בשלב זה, הדרך הטובה ביותר לעודד ריפוי היא לפתוח את החתך לאוויר במהירות האפשרית ולשמור עליו יבש ונקי. ניתן להסיר יבלות אנוגניטליות על ידי כריתה משיקה בעזרת מספריים עדינות או אזמל, פחמן דו חמצני (CO 2) או ייצור לייזר. ניתן להשתמש בהרדמה מקומית אם היבלות נהרסות על ידי ניתוח חשמלי, ובמקרה זה עשוי להידרש המסטאזיס נוסף. מכיוון שרוב היבלות הן exophytic, ניתן לבצע הסרה מבלי לגרום לפצע המשתרע לדרמיס העליונה. חתכים אנכיים דורשים זמן מסוים לריפוי וצלקות עשויות להיות מורגשות.

וודא שהחתך שלך לא נראה כמו חתך נגוע או שהיד שלך אדומה וכואבת

אל תמרח קרם או משחה על החתך שלך עד שהרופא שלך אומר שהוא נרפא, שיכול להיות עד שישה שבועות לאחר הניתוח. לאחר הלידה של התינוקות שלך, הרופא שלך יסגור את הפצע שלך מבפנים.

לורי קיבלה את הגזרה השכיחה ביותר, מה שמכונה גזרת ביקיני. ודא שיש הרבה אדמומיות סביב החתך שלך כדי להיראות כאילו הוא נרפא לחלוטין.

ריפוי פצע הוערך 24 שעות ו 8 ימים לאחר ניתוח קיסרי בסולם רידה. ג'ל אלוורה לריפוי פצעים על ידי CASE: ניסוי קליני אקראי ומבוקר.

שיעורי הניתוחים הקיסריים עלו בשנים האחרונות באיראן ובמדינות רבות אחרות (Ghaffari et al.

2011). זה בתורו הוביל לעלייה בסיבוכים ובקשיים שנגרמו על ידי ההליך (Pallasmaa et al, 2010). לאחר הניתוח הקיסרי קשורים לניתוח מספר סיבוכים הכוללים זיהום, ריפוי פצעים והופעת המטומות.

עם זאת, HPV סוגים 6 ו -11 גורמים לפפילומטוזיס בדרכי הנשימה אצל תינוקות וילדים ואופן ההעברה (טרנספורמציה, לידה או לאחר לידה) אינו ידוע. גורמים ונתונים אלה אינם מציעים לשנות את הגישה לטיפול באדם נגוע ב- HIV.

נשים בהריון או מניקות ילד מתחת לגיל 12 צריכות להימנע מנטילת אלוורה דרך הפה. לא ברור אם ניתוח קיסרי יכול למנוע פפילומטוזיס בדרכי הנשימה אצל תינוקות וילדים (78.1), אך אין לבצע לידת קיסרי על מנת למנוע העברת זיהום HPV לתינוקות.

למרות שהליך זה יכול להציל חיים

הוא בא עם מכשולים פיזיים ורגשיים אמיתיים לריפוי. אימהות טבעיות נכנסות ללידה ולידה בכוונה ללידה טבעית, רק כדי להתמודד עם תפנית בלתי צפויה של אירועים ולמצוא את עצמן בחדר הניתוחים או באמבט הלידה.

דילוג לתוכן