לימוד מחול לנשים

נשים לאחר גיל המעבר שרוצות לרדת במשקל ולשפר את בריאות הלב שלהן אולי ירצו להתחיל ריקוד סלוני או ללכת לשיעור ריקודי היפ הופ. מחקר חדש שפורסם בגיל המעבר, The North American Menopause Society Journal, מצא כי נשים שרקדו לפחות שלוש פעמים בשבוע שינו את מבנה הגוף ואת בריאותן המטבולית והגבירו את ההערכה העצמית שלהן.

במחקר זה ביקשו החוקרים מ -36 נשים בישיבה לרקוד במשך 90 דקות שלוש פעמים בשבוע במשך 16 שבועות

הם גילו שלריקוד טוב יש שלושה מאפיינים. לאחר ארבעה חודשים של ריקודים, לנשים היו טריגליצרידים נמוכים יותר וכולסטרול HDL גבוה יותר (מה שנקרא כולסטרול טוב), שיפרו את יכולת התנועה ושיפרו את הדימוי העצמי שלהן.

קורסי מחול לנשים ולימודי היפ הופ

הללו בית ספר למחול מציג:

ריקוד מחול לנשים
עבור עוד מידע בתחום של לימוד מחול לנשים ולימוד מחול לנשים בירושלים נא להעיף מבט ב- halelu.co.il

ריקוד היפ הופ לנשים

המאסטר לאמנויות בלימודי מחול אמריקאי מתרכז בלימוד הביקורת של המחול באמצעות מלגות ייעודיות

קורס זה מוקדש למחקר מגולם ובוחן את המשמעות של תנועות ופרקטיקות המתעוררות וההיסטוריות בצורות בימה, רחוב, מסך ומחול חברתי. קורס זה מציע תרגול כתוב אינטנסיבי בנושא מחול ובוחן מספר גישות לביקורת מחול משנות הארבעים ועד היום.

ניסיון אישי

פנומנולוגיה ופסיכולוגיה חברתית שזורים בלימודי מחול, לימודי ביצועים, תיאוריה, משחק ותחרות כדי לקבל תובנות לגבי הנאה, שליטה, פגיעות, כאב, סוכנות, זהות אינדיבידואלית וחברה. בוחן נקודות מבט רב תרבותיות על מחול בתחומים תרבותיים חשובים, כולל ריקוד אפריקאי, אסייתי, היספני, הודי ומזרח תיכוני והיסטוריה של אמריקה באמצעות קריאה, כתיבה, התבוננות ודיון במגוון רחב של משאבים. מציעה נקודת מבט אינטימית על רקדנית סינית צעירה שמממשת את תפקידה כמתנגד מצפוני ובוחנת את השפעתה על התרבות האמריקנית והדרכת המחול.

במחקר קצר זה

המחול המודרני משמר, מקדם ודוגל בהיסטוריה של הפמיניזם לאורך ההיסטוריה הקצרה שלו. המחקר שלי בוחן כיצד תקופות שונות של המחול המודרני מתיישבות עם גלי התנועות הפמיניסטיות של אותה תקופה. מלגת ליבה זו של קוריאוגרפיה, שנערכה על ידי חוקרינו של ברוינס, ממשיכה את הקצב של חגיגת ההיסטוריה של הנשים וחקר עבודתן ותרומתן של נשים במחול.

שאלות אלו נלקחו בראיונות ובמחקר עם הרקדניות שרון א פרידלר וסוזן ב

גלזר (מחול והנקבה). ערכנו סקירה שיטתית של מחקרים שבדקו את איכות חייהן של נשים העוסקות בריקוד. הסקירה אורגנה על פי סעיפי הדיווח המועדפים לסקירה שיטתית ופרוטוקול Metaanalyses (PRISMA, עמ '25) להתמצאות (ראה קובץ משלים 1).

התקבלו מחקרים על משך תרגילי הריקוד (בפורטוגזית, אנגלית וספרדית) והמיקום הגיאוגרפי. כאשר זוהו מחקרים חוזרים ונשנים, הם הוסרו מהמחקר. קורס זה לא החליף את ההיסטוריה של המחול התיאטרלי המערבי כתנאי מוקדם ללימודי מחול.

תוכניות מחול מוכרות ויוקרתיות מציעות קהילה מגוונת של סטודנטים

כולל סטודנטים רבים מהדור הראשון הזדמנות להמשיך את חלומותיהם במחול, הופעה, חינוך או תחומים קשורים. על המועמדים לריקוד MA (לימודי ריקוד אמריקאי) להיות בעלי רקע נרחב במחול ותואר ראשון בתחום לימודי מתאים, למשל אמנויות אמנות הבמה, לימודי אמריקה, לימודי תרבות, אנתרופולוגיה או לימודי מדעי הרוח. לדוקטורטים עתידיים, אנשי מקצוע למחול העובדים בתחומים קשורים (ניהול מחול, לימודי ארכיון מחול, לימודי אמנות וספרייה, דרמטורגיה, עבודת עבודות, מסלול אבן) צריכים לעסוק בלימודים קפדניים ופיתוח פרויקטי מחקר יצירתיים עצמאיים המיועדים לאינטרסים של סטודנטים.

לימודי יוגה יכולים להעמיק ולהשלים אימוני ריקוד וביצועים

הרחב את נקודת המבט שלך על ידי לימוד החוויות התרבותיות העשירות של הקמפוס מנקודת מבט עולמית באמצעות קורסים כגון תרבות מחול, ריקוד אפרו-קריבי, אנתרופולוגיה ומחול. לעתים קרובות נערכות השוואות בין נשים שאינן מתרגלות כל סוג של ריקוד.

מדעני המחול פועלים

כדי לתת לגיטימציה למחקר מדעי החברה שלהם באמצעות דה-קולוניזציה [47] וכלים אנליטיים אנתרופולוגיים הניתנים ליישום על חקר המחול והמגדר. מדענים צעירים במדעי המחול נוטים להתרכז בניתוח הכוריאוגרפיה המודרנית והעכשווית מכיוון שהמחלקות האחראיות על מחקר והוראה אינן מעסיקות עוד חוקרים שהוכשרו בשיטות היסטוריות, מה שהוביל לכך שפחות ופחות יועצים הצליחו לפקח על מחקר הדוקטורט. במאה ה -20. במחקר שבדק מדוע נשים טובות בריקוד, חוקרים אישרו את תנועת הירכיים הנשיות.

אימוץ קקופוניה פראית זו [72] על מנת לשלב את ההשתלבות התיאורטית וההיסטורית של המגדר היה בונה במקרה של לימודי ריקוד מוקדמים

אך ההתלהבות מתורת הזהות והנחישות להעמיד את תרגול הריקוד מעל התיאוריה. הובילו לדחיית נקודות מבט היסטוריות ולניפוח ההיסטוריה של הלגיטימציה כתחום מחודש. יש להתקדם משמעותית בכדי להביא נשים לחזית החברות, התיאטרון והמחול. ראשית, התערבויות בהתמודדות, התעניינות ותרגול של כל מיני ריקודים.

 

דילוג לתוכן