אטרקציה לילדים בטנריף

זהו אחד המקומות הטובים ביותר בדרום טנריף לביקור לילדים. מוזיאון המדע והקוסמוס של טנריף ממוקם בלה לגונה, והוא שילוב של מוזיאון ופארק שעשועים מסורתיים עם למעלה מ -70 תערוכות אינטראקטיביות על כדור הארץ, השמש והיקום. זהו מקום מרתק לילדים בטנריף, אך הוא מעניין גם למבוגרים.

פארק לורו המבריק (Check Out The Monkey Park) שבו יש 20 מינים מרשימים של קופים וקופים מתפרסם כגן החיות הקטן הגדול בעולם

יש הרבה כיף לילדים בגן החיות. באי הצפוני פוארטו לה קרוז, המכונה לורו פארקה, נמצא אחד מגני החיות הטובים בעולם והילדים יאהבו מוקפים בגורילות, אורקות, פינגווינים ופנדות אדומות.

פארק הג'ונגל בלאס אגילאס, דרומית לטנריף הוא גן חיות פופולרי שיקבל בברכה ילדים בכל הגילאים. פארק הג'ונגל בדרום חוף טנריף לוס כריסטיאנוס הוא פארק זואולוגי ובוטני המשתרע על פני 19 דונם ובו אדמות ולמעלה מ -300 בעלי חיים.

אם אתה רוצה לטייל בעולם

אז פארק סיאם הוא אחד מפארקי המים התאילנדיים המרשימים ביותר בדרום טנריף שילדיך יאהבו. פארק זה על קוסטה אדחה הוא אחת האטרקציות הגדולות והנושאיות ביותר באי וכולל מגלשת מים מרשימה באורך 28 מטרים. חובה במהלך חודשי הקיץ החמים ופארק השעשועים התאילנדי הגדול ביותר בטנריף, פארק זה מציע טיולי מים לכל הגילאים, בריכות גל ענק עם חופים חוליים ונהר עצל באורך קילומטר.

פארק סיאם

הוא הבחירה הטובה ביותר להפליא ליום כיף בטנריף עם טיולים פנטסטיים כמו ראג'ר נאגה ומקאנג ראפידס אם אתה נוסע עם בני נוער. עם פארקי שעשועים, טרמפים, אזורי טרקלין, בריכות, אקווריומים, מסעדות take-away והרבה יותר, זה המקום המושלם לבלות בו יום עם המשפחה על האי.

למרות שאינו מרשים כמו פארק סיאם

אקוולנד נותרה אופציה מצוינת לילדים קטנים שכן אטרקציות רבות מתאימות היטב לילדים קטנים, עם אזור משפחתי ענק, בריכות נושא, מגלשות קטנות לילדים ובריכת גלים. פארק המים השני המפורסם ביותר באיים הוא גם אופציה טובה אם יש לכם ילדים קטנים. למרות שאין בו חלק מהטיולים המדהימים והמרגשים שמציע פארק סיאם, משפחות עם ילדים קטנים יכולות לראות בו מתאים לתינוקות.

פארק הג'ונגל ממוקם בדרום טנריף

ליד חוף לוס כריסטיאנוס, והוא ג'ונגל אותנטי עם סדרה של גשרים תלויים, מנהרות, מסלולי הליכה, לגונות, מפלים ומערות. המופע הוא האטרקציה העיקרית של הפארק, עם ציפורים שטסות מסביב ומתקשרות עם הקהל. האטרקציה הגדולה ביותר לילדים היא פארק לורו ליד פארק סיאם, פארק מים עטור פרסים עם אטרקציות רבות לילדים.

פארק מים ברמה עולמית על פי Trip Advisor ואחד מפארקי המים המרשימים ביותר עבור ילדיך ואהוביך

ביקור לא מספיק כדי לצפות להרבה כיף עם מגוון רחב של מגלשות לילדים מים, ילדים מרגשים ומבוגרים כאחד. פארק סיאם נבחר לפארק המים הטוב בעולם לכל הגילאים, עם נהרות עצלים, בריכות על החוף ומגלשות המונעות אדרנלין. ילדים צעירים ופעוטות המחפשים חוויה מרגיעה יכולים לשחות בנהר מאי התאילנדי, לשחק על החול הלבן של חוף סיאם או לשחות בלגונת הטורקיז היפה.

פלאיה דה לאס ארנס בחוף המערבי ופלאיה ג'ארדין בצפון הם אידיאליים למשפחות, אך ניתן לבקר גם בטנריף עם הילדים.

טנריף ידועה אולי בקרנבל שלה

סנטה קרוז דה טנריף, אך יש בה גם מגוון רחב של חופים ואטרקציות מפורסמות אחרות, מה שהופך את זה נהדר לילדים ולמשפחות לבקר בה. האי אמנם ידוע בעיקר בזכות הקרנבל של סנטה קרוז בטנריף, אך האי כולל גם מגוון רחב של חופים ואטרקציות מפורסמות אחרות למבקרים עם ילדים. בקר בפארק הלאומי טיידה וצא לטיול לראש ציון הדרך המפורסם והאייקוני ביותר של המדינה – טיידה – הר געש ענק המהווה את ליבת האי (אני ממליץ על טיול זה כאחד משיאי הטיול שלנו באי).

בחרנו כמה מהאטרקציות הידידותיות למשפחות בטנריף שבטוח יפנו לילדים ולמטפלים שלהם

למרות המחלוקת העולמית על האתיקה של פארקי חיות הבר המארחים מופעי אורקה ודולפינים, לורו פארק דה פוארטו לה קרוז נותר אחת מהאטרקציות המשפחתיות הפופולריות ביותר באי. זוהי אטרקציה משפחתית הכרחית באיים ואנו ממליצים על סיור דיסקברי שבו באמצעות קרן לורו פארק תוכלו למצוא מידע רב על עבודתם ברחבי העולם ולהביט אל מאחורי הקלעים של מקומות רבים כמו חדר המכונות, הפינגווינריום, אזור השינה לגורילות ועוד.

החופשה שלך לא תהיה שלמה בלי לקחת את הילדים לחוף ובטנריף אתה מפונק לבחירה עם שפע של חופים ידידותיים למשפחות

בפארק סיאם יש אזור פתוח למשפחות, חוף קוקו מציע מקום לבריכות גלים חדשות לילדים לשחק ולהורים להירגע על החוף. מגוון טיולי הצפייה בדולפינים ולווייתנים היא אחת הפעילויות הטובות ביותר בדרום טנריף והיא בחירה טובה בתנאי שילדיכם אינם חולי ים.

פארק השעשועים הגדול ביותר בטנריף

הוא פארק השעשועים התאילנדי סיאם, שהוא אחד מאתרי התיירות הפופולריים ביותר. ביקרנו בכמה מפארקי המים הטובים ביותר בדובאי ובפלורידה, אך מעולם לא ידענו שיש פארקי מים ברמה עולמית בטנריף, על פי Trip Advisor. פארק ההרפתקאות החופה הגדול ביותר באיים הקנריים, פארק היער, מציע ריגושים למגע ואטרקציות ידידותיות למשפחות על המים.

דילוג לתוכן